Davidhg Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Heisann. Jeg har to harddisker, hvor den ene hovedsakelig brukes til nedlastete filer. Nå har jeg støtt på et lite problem som jeg ikke får løst. Jeg bruker uTorrent til å laste ned filer, og når jeg da prøver å lagre det på den store harddisken kommer det en error:Mediet er skrivebeskyttet. Hvis jeg lagrer det på min andre harddisk funker alt som bare det.. Det kan ha noe med rettigheter på disken, men alt er på "tillat alt" altså skrive og lese osv. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) hm. jeg tror problemet ditt er større enn som så. stikk inn i explorer, og se om du får endret navn på filer, eller flytte på ting. du får sikkert opp at harddisken er skrivebeskyttet, right? deretter vil du sikkert sjekke admistrative tools, og under computer management -> storage (jeg har det på engelsk, men du finner nok frem), så ser du at alt ser normalt ut. Vanligvis vil en skrivebeskyttet harddisk ha "write protected" der det vanligvis står online. løsningen min var å høyreklikke på harddisken, og velge å ta en disk-scan for feil. da sier den at harddisken er skrivebeskyttet, men at jeg kan tvinge deg ut av den modusen. det funket. Endret 23. mai 2009 av Twinflower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå