Sekai-ichi Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) edit; mer rett-til-sak: ------------ Jeg pleide alltid å tenke på film/anime-spill som spill som var slurvet igjenom, men 3 nye spill jeg har fått nå nylig har vært overraskende bra. det nyeste naruto spillet er nesten helt likt de gamle, bare med enda mere polish og man kan merke det ikke er et "hastet" prosjekt. Nye Bleach spillet og, det er et veldig bra slåssespill både storymode, online, og splitscreen-multiplayer. minner mye om dragonball-spillene, men bedre, raskere, og mye mere finjustert. Tatsunoko vs Capcom har levd opp til hypen (og.. um.. det sier vel nok=P) (vel.. nesten da, har noen få klager, men de er veldig små). hva med dere andre? overasket over kvaliteten på dagens film/anime spill? ___________________________________________________ jeg pleide alltid å tenke på "film-spill" som noe rusha, men mine desember-spill har motbevist meg! naruto gekitou ninja taisen serien har vært uber fra starten av og er bedre enn en god del andre slåssespill. ex 3 er helt det samme som ex 2 bare med litt større char-rooster og noen få forbedringer, bedre effekter og en laggy- men gøyall "adventure" mode som du blir lei av etter 1 runde. and i love it (ser ikke på animeen, så vet egetlig ikke noe om de nye folka:P men de er kule å spille med for det:P) det nye bleach spillet (versus crusade) er episk, det er stort (store baner), raskt, og action fylt. mye bra skuespill (mange timer med voiceover) og.. det er dirt kult! mye bedre enn jeg hadde trodd utifra reklamene og at det er basert på bleach. BRUICCH! wasasu krosaido!=P tatsunoko vs capcom er episk og jeg tviler.. VELDIG på at street fighter 4 blir bedre. though skuffer litt med char-roosteret. (er bare de vi fikk vite om fra før på siden dems.) selv om jeg elsker alle (bortsett fra han jeg aldri har sett førO.o), så skulle jeg ønske det var flere! (+ en versjon av megaman med hjelmen og den nye casshern fra sins). vet egetlig ikke om jeg har låst opp alle enda, men det er i allefall ikke flere ?-slotter. hva med dere da? overasket over kvaliteten på nye anime-fightere? noe kule som burde addes? (vet om naruto ultimate ninja strom, men jeg syns det er for-- 3d:P liker det.. veldig! veldig:P men ikke like gøy 2p-4p som gnt serien + jeg fikk det ikke i denne måneden så jeg nevner det ikke:P) edit; runna naruto:P Endret 26. desember 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har bare prøvd et Naruto-fightingspill til GC for noen år siden. Falt ikke i smak. Var alt for hektisk, stress og "rart" for meg. Men de jeg spilte det med, som var Naruto-fans, likte det visst veldig godt. Og aria: Kan du ikke prøve å gjøre teksten din leselig? Er så tungt og kjedelig å lese når alt er med liten skrift, blanding av japansk, norsk og engelsk. Vett det er stilen din, men du burde ordne det snart.. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 det er ikke noe japansk der!XD ugh.. jeg ser om det er noe jeg kan forbedre nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå