gecho Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 På enkelte sider får jeg gjentatte kjørefasefeil. Om jeg debugger, - som jeg må, - får jeg aldri beskjed om at problemet er løst. I værste fall kommer jeg ikke videre, - og må reboote. Hvordan virker og betjenes debuggingen i Wiondows XP egentlig, - jeg forstår ikke helt ... Og kjørefasefeil, - kan noen forklare litt om det, - årsak og evt. medesin mot det ... :wink: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Bruker bare engelsk, men du finner det sikkert. Tror det er denne: Tools - Internet Options - Advanced - Disable script debugging. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Det er feil i koden på nettsiden, det er ikke noe du får gjort noe som helst med da du ikke kan endre scriptene på sidene du besøker, så det er mye bedre å disable den funksjonen. Lenke til kommentar
gecho Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Hei, - det høres bra ut. Disable ... hehe , så blir jeg kvitt det problemet. :wink: Jeg takker for svar og råd ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå