qdos Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 NRK har en bannerlignende stripe øverst (blå med noen knapper og grafikk). Denne linjen går helt ut i kantene. Ser at det ikke er mulig å lagre denne som bilde, og det er mulig at denne er laget i Flash e.l. Er det mulig å oppnå det samme med vanlig HTML (ASP.NET) - altså at et bilde eller en tabell ikke har noen marger mot noen av sidekantene? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Helt ut i kantene, widht: 100%; margin:0; padding:0;. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Takk for svaret, men jeg har prøvd det og får ikke noe annet resultat. Har forsøkt både med gammel img-tag, asp:Image og asp:ImageMap, men får ikke strukket bildet helt fra kant til kant i nettleseren. Det beste hadde vært å få strukket en table til 100%, slik at jeg kan kombinere bildet og bakgrunnsfargen til td-cellen, men får heller ikke strukket en tabell 100%. Det er ca 5 pikslers marg mellom kanten og kanten til nettleseren uansett... EDIT: Da fikk jeg det til ved å sette parametrene i body-taggen i stedet for i img/table-taggene Endret 23. desember 2008 av Jarlsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå