milkshake1 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Kobler til min eksterne harddisk til xbox` n min. Der har eg filmar med undertekst-filer (srt-filer). Går det ann å få til å spille av desse undertekstane til filmen? Er ein eigen subtitle på mediaplayeren, men det står berre "action not available". Nokon her som veit om eg må lagre srt-fila annerledes? Har prøvd å gjere fila om til sub-fil, men det hjalp ikkje. Endret 23. desember 2008 av milkshake1 Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Du må nok legge teksten inn på filmen via et eller annet program på PCen. Skal se om jeg finner det jeg brukte, før eg gikk over til DVD. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 for å bruke disse undertext filene må du bruke pc software for å streame .avi filene til xboen din. f.eks orb, transcode360, encodeHD, tversity. microsoft kommer aldri til å legge inn støtte for .txt filer for å kunne ha undertext i .avi filmer. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Men hvorfor er dette så grusomt i microsofts øyne? Det skader vel ikke dem på noen måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå