Pliscin Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) . Endret 6. november 2016 av Pliscin Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Man kan ikke lese en persons seksualitet ut i fra fingerlengde. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Nei jeg vet det, men det var bare en opplysning. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Tror dette er et klart tegn på homofili. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Tror dette er et klart tegn på homofili. Ja, dette kan kun bety en av to ting, enten er trådstarter homofil som Raspeball sier, eller bare transe. Lenke til kommentar
xylitol Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kan faktisk hjelpe hvis du stusser av litt av ringefingen, da slipper du å bli homo. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Min venstre pekefinger er lengre enn ringfingeren på samme side, og etter at jeg ble klar over dette har jeg følt en merkelig dragning mot menn som oppholder til venstre for meg, både fysisk og politisk. Jeg har vurdert operasjon. Er det noen som har erfaringer med slikt? Lenke til kommentar
loLpaTrol Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Pliscin, er fint for deg at du har "kommet ut av skapet" som de sier. Ønsker deg lykke til i mannejakten din, men det vennligst spar oss på diskusjon.no for detaljene. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 undersøkelser viser at menn med en ringfinger som er tydelig lengre enn pekefingeren er sterkere fysisk enn menn med mindre forskjell på fingerne. Andre undersøkelser av temaet viser at de samme mennene var mer befruktningsdyktige og også mer disponert for depresjoner samt autisme. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 undersøkelser viser at menn med en ringfinger som er tydelig lengre enn pekefingeren er sterkere fysisk enn menn med mindre forskjell på fingerne. Andre undersøkelser av temaet viser at de samme mennene var mer befruktningsdyktige og også mer disponert for depresjoner samt autisme. Håper ikke du seriøst tror på det. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Det er en sammenheng mellom testosteron-mengde i kroppen og lengdeforholdet mellom ringfingeren og pekefingern. Har ingen kilder på det, men jeg har sett det på Discorvery elns. Dette er ikke den kilden jeg snakker om, men den bekrefter det samme: kilde Endret 24. desember 2008 av khaffner Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 jeg anbefaler at du finner nærmeste kniv og amputerer ytterste del av fingerene så raskt som mulig. + arr gjør deg barsk! Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 undersøkelser viser at menn med en ringfinger som er tydelig lengre enn pekefingeren er sterkere fysisk enn menn med mindre forskjell på fingerne. Andre undersøkelser av temaet viser at de samme mennene var mer befruktningsdyktige og også mer disponert for depresjoner samt autisme. 100% bullshit Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Folk må slutte å erstatte sammenhenger med likhetstegn Lang ringfinger har sammenheng med god fysisk styrke Lang ringfinger betyr god fysisk styrke see ze point? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Min pekefinger er noe sinnsykt skjev. Betyr ikke at jeg som person også er det. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg kan ved å skifte stilling på hånden få det til å se ut som ringefinger er lengre, eller motsatt hvis jeg vil. Er ingen fasit. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Tror dette er et klart tegn på homofili. Pekefinger og ringfinger er like lange på begge hender. Er jeg da bi? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Flyttes til Helse-delen av forumet og en del random offtopic er fjernet. Endret 28. desember 2008 av b-real Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hahahahah, visse utsagn i denne tråden er så infernalskt latterlige :laughingoutextremelyloud: Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg er ufattelig mandig så lang ringfinger jeg har. Det er nesten så den er lenger enn penisen. Hva er egentlig tøffest? At ringfingeren eller penis er størst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå