ingrid Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvor kan du finne bilder på 3650? Er det ikke lagt inn noen andre farge bilder der når mobilen er helt ny ? hvordan bytter du bakgrunn? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Verktøy - Instillinger - Ventemodus - Bakrunnsbilde Funker på min 7650, skal gå på 3650 og Bakrunnsbilder finner du overalt, inpoc.no f.eks! Lenke til kommentar
ingrid Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 1000 takk :smile: forresten vet du om det er noen andre bilder inne på mobilen ? btw, hvor får du kjøpt bra bluetooth kort eller IRDA adapter til PC? 3650 er kjempekul Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 denna bluetooth-adapteren skal visst være bra, og den er billig: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr MEN jeg har nå ventet på den i over en måned, og regner med at den blir utsatt enda flere ganger før jeg får den... I ventetiden bruker jeg IR på bærbar, noe som går treigt, men det funker... Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne bluetooth-adapteren (om noen har den inne på lager)?? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Om det er noen bilder på mobilen fra før, ligger de under "bilder" mappen. Skal ligge noen filmklipp, men er ikke sikker på hvor de ligger. ingrid: Bare ta en tur innom nærmeste dataforretning det Eller komplett.no som flybikesbmx sa.. flybikesbmx: Om du titter innom http://no.kelkoo.com/ og søker på saken, skal kommer det opp treff på webshops som har den! Lenke til kommentar
ingrid Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 ER DET INGEN SOM VET OM DET LIGGER INNE NOEN BILDER PÅ 3650 ?????? Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Tror ikke det lå noen bilder på den i utgangspunktet.. Men er nå bare å knipse ivei Lenke til kommentar
ingrid Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 ja det er jo bare å knipse i vei.. Men det pleier vanligvis å ligge noen bilder inne som du liksom kan prøve ut som bakgrunn eller noe, men synes det var så rart at det ikke gjorde det. Det lå bare noen svart hvit bilder der, men det er ikke akkuart det jeg vil ha når jeg kjøpte den mobilden med deg digg'e skjermen !!! Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 flybikesbmx: Om du titter innom http://no.kelkoo.com/ og søker på saken, skal kommer det opp treff på webshops som har den! skjønte ikke helt den men... kommer bare opp flere kategorier som jeg kan velge med forskjellig kamerautstyr... ?? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Produktet er ganske nytt, ikke sikkert alle forhandlere hr den inne, men sjekk her. Vet ikke om du finner det du leter etter, men lykke til Minnes at hardware.no hadde en lignende prisguide.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå