[email protected] Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvem er billigst på 1tb disker? Har fått pris på 1300, men trodde da man fikk de billigere? Mins jeg har sett dem nede i 1000 lappen! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 En terra til 899,- på forssiden av http://www.netonnet.no/ Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Sjekk Prisguide.no, kanskje du finner noe der du har lyst på. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 er denne duganes tro? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...lUAAAEO..I03xiL Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jah, ikke så ille den der egentlig. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 F**TE!! I dag kræsja hele driden, og har sikkert mista alt.. Dette fikk meg til å tenke, dette var en maxtor disk som var litt under 2 år tenker jeg (kan dette gå på garanti\reklamasjon tro??), den kosta vel rundt 1500 elns, noe som ikke var så ille dyrt på den tiden. Men jeg tenkte da at Maxtor var et godt merke (noe det er??), og at denne dermed var noe av det bedre mann fikk.. Når denne disken dermed kræsjer (etter hva jeg synes..) kort tid, vil en ny ''billig''disk holde enda kortere? Vil selvfølgelig da legge mer cash i en bedre disk vis den faktisk holder noen år lenger.. Beklager tegn og språk, men når man mister mange 100 gb med musikk og film blir man lettere iritert. Musikken har jeg backup av, men mye jeg også ikke hadde backup av.. *sukk* Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Harddisker er underlagt 5 års reklamasjonsrett Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Harddisker er underlagt 5 års reklamasjonsrett Det vet jeg, men ikke alt som går på reklamasjon skal jeg si deg gutten min.. Uansett, jeg får jo ikke igjen innholdet på disken, selv om jeg får ny disk.. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Tja, om disken har begynt å hoste og harke uten at du har slengt den i gulvet så skal det gå kan jeg si deg, av egen erfaring med en 300Gb Maxtor. Noen vil krangle av butikker så du må da krangle tilbake. Det at du ikke får tilbake data er standard, det er ditt ansvar med backup vet du. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det at du ikke får tilbake data er standard, det er ditt ansvar med backup vet du. Kremt, det er stadfestet ved dom i en sak at leverandør/selger faktisk i mange tilfeller er pliktig til å erstatte tapt data . Les meg her. Gammel sak, ja - men ikke desto mindre relevant. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Men jeg tenkte da at Maxtor var et godt merke (noe det er??), og at denne dermed var noe av det bedre mann fikk.. Nei, hold deg unna Maxtor. Mulig de har noen gode modeller, men jeg har ikke noe god erfaring med Maxtor. Kjøp heller en Western Digital nå som du først skal kjøpe noe skikkelig. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det at du ikke får tilbake data er standard, det er ditt ansvar med backup vet du. Kremt, det er stadfestet ved dom i en sak at leverandør/selger faktisk i mange tilfeller er pliktig til å erstatte tapt data . Les meg her. Gammel sak, ja - men ikke desto mindre relevant. Spennende artikkel, av to grunner faktisk. I fjor hadde jeg en harddisk av samme type som begynte å slarke, fikk plenty med forsvarsler (Bestefarklokke type lyd) så jeg tok backup, nøyaktig samme disk som beskrevet i artikkelen du linket til og kjøpt hos Komplett min også. Jeg fikk beskjed fra kundesupport i Komplett om at data recovery var mitt ansvar og at de ikke kunne gjøre noe. Der og da tenkte jeg ikke noe særlig over det, jeg hadde jo brukt tiden til å kopiere ut det jeg var mest redd for til jeg fikk tak på en ekstra 1tb disk hvor jeg så kopierte hele diskens innhold. Men tilbake til saken, eller rettere sagt, det står noe om at den ble anket... Hva ble dommen i den anken? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Det at du ikke får tilbake data er standard, det er ditt ansvar med backup vet du. Kremt, det er stadfestet ved dom i en sak at leverandør/selger faktisk i mange tilfeller er pliktig til å erstatte tapt data . Les meg her. Gammel sak, ja - men ikke desto mindre relevant. Får stikke bort på hellkjøp og høre.. Men sånn disk jeg kjøpte til deg, varer de no lenger? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 De er fine de. Tusen takk for den. Bruker den omtrent hver aneste dag! <3 Den har jo fått fint futeral også. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 De er fine de. Tusen takk for den. Bruker den omtrent hver aneste dag! <3 Den har jo fått fint futeral også. Men sånn levetidmessig sett, er de noe bedre? Ser experten har en wd (troooor jeg..) som man kobler på routern og den blir sånn nettdisk, mye delay på sånt tro, vis man laster ned fra nettet og rett inn på disken? Er vel på 500 gb mins jeg, hadde håpet på 1 tb disk. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 De er fine de. Tusen takk for den. Bruker den omtrent hver aneste dag! <3 Den har jo fått fint futeral også. Men sånn levetidmessig sett, er de noe bedre? Ser experten har en wd (troooor jeg..) som man kobler på routern og den blir sånn nettdisk, mye delay på sånt tro, vis man laster ned fra nettet og rett inn på disken? Er vel på 500 gb mins jeg, hadde håpet på 1 tb disk. Da kjøper du deg bare en NAS uten disker, og monterer dine egne. De kan fås i de fleste prisklasser, men du burde legge litt penger i det og lese reviews. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har koblet opp en Airport Extreme med en 500GB disk koblet til, og det fungerer gull her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå