madsc90 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Beklager. Jeg kan ikke hjelpe dere. Dere kan jo forsøke å ringe LG Support. Lenke til kommentar
Mobbbbi Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Lurer på en ting. Er det nødvendig og gjennomføre PC-sync-backup før en oppgraderingen? Er dette grunleggende for at softwareoppdateringen skal gå bra? Jeg har ikke noe på mobilen som jeg vil beholde, så hvorfor? Bare lurer. Det med "Please Wait..." skjermen, - Ta ut USB-kabelen - ut med batteriet - Ha i batteriet og start på nytt, uten usb-kabelen i. Tror det skal være noe resetopplegg, men.. :/ Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er i tilfellet man opplever feil, som beskrevet her, og man mister all informasjon. Altså kun backup. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Eg har sendt min til kundeservice. =( Venter på svar Lenke til kommentar
kevZ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som har funnet hvordan man fikser feilen med "please wait..." Lenke til kommentar
smagn4 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sendte mail til LG. De bad meg prøve på en annen PC. Etter å ha prøvd på 4 forskjellige datater sendte jeg den inn på service/repprasjon. Lenke til kommentar
Kolbis Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har akkurat klart å oppdatere telefonen etter mange forsøk. Oppdateringa mi stoppet på 4% hver eneste gang jeg prøvde (må ha prøvt minst 20 ganger). Tilslutt fant jeg et forum i Singapore hvor de diskuterte samme problem og fikk service-koden til telefonen. Jeg legger den ikke ut her ettersom det gir tilgang til instillinger en ikke skal rote med, men dersom du er desperat og ikke fordrar å sende inn ting (eller liker å fixe det sjøl) er det bare å google i vei. I biosen kan man velge factory reset og så skal det fungere (det vil si; jeg måtte prøve et par ganger til og på to forskjellige maskiner, men...). Fabrikkinstilling finnes i hovedmenyen og, men jeg prøvde det først uten at det hjalp - kanskje det er akkurat samme som i servicemenyen...hvem vet. Min teori er i allefall at det er problem med selve usb-kabelen eller driveren til denne. Det virker som om det rett og slett er dårlig kontakt. En annen ting er at hvis du først har mista kontakt i oppdateringa så stopper den på samme sted hver gang. Fint om LG kunne gi litt informasjon om dette ettersom det er veldig mange som har dette problemet - og siden det ser ut til å være et enkelt problem å løse. Uansett: det som går igjen på de fleste forum jeg har vært på er at man må fortsette å prøve til det plutselig løser seg av seg selv. Og forresten: Menyene på min telefon er merkbart kjappere etter oppdateringa... K. Lenke til kommentar
Galandrik Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Til alle dere med oppdateringsproblemer. Jeg har omsider funnet løsningen: http://www.mygreatphone.com/forum/lg-renoi...-firmwares.html NB: Brukes på egen risk. (PS: Faen så deilig å kunne bruke T9 uten stress. Menyene er merkbart kjappere også.) Lenke til kommentar
Galandrik Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen som vet om det går ann å oppgradere til det nye LG Arena Softwaren. Ser jo langt penere ut.. Lenke til kommentar
Octavarium Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nå kaster jeg snart denne telefonen til helvete, sendte den inn til service fordi den gikk i "hvilemodus" dvs at skjermen ble svart og reagerte ikke på noe før jeg tok ut og inn batteriet. Det to den var fiksa men neida, det var den ikke.... så oppdaterte jeg den til KC910-V10k og det funka ikke da heller:( Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Et veldig godt tips er å prøve å holde roen litt, da du mister all form for reklamasjon dersom du hiver den veggimellom... Jeg synes du skal levere den inn til service en gang til... Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Min mobil blei oppdatert hos m-care, dei fikset den. Lenke til kommentar
noldus1007 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er det noen som har det problemet på Renior at du ikke finner norsk språk på hele telefonen ?? Lenke til kommentar
Galandrik Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Sorry mac! Prøvd å oppgradere til europeisk os? Noen som vet om det kommer noen nye store sw oppgraderinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå