Gå til innhold

Løsning på T9 problem LG KC910

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Noen som kan forklare meg denne oppdateringen? Jeg får det ikke til.. Jeg får opp en fil når jeg har skrivd inn S/N koden og det er KC910 BundleCD V0.9.12. Hva skal jeg egentlig gjøre?

Før4st må du laste ned B2CAppSetup.exe hos LG. Når du har lastet den ned starter du programmet, med telefonen tilkopblet PC, . Den sjekker så om du trenger oppdateringen. Resten går av seg selv. Oppdateringen tar litt tid så ha telefonen oppladet. HUSK IKKE KOBLE FRA DEN UNDER OPPDATERINGEN. Håper dette hjelper.

Lenke til kommentar
Hei!

Noen som kan forklare meg denne oppdateringen? Jeg får det ikke til.. Jeg får opp en fil når jeg har skrivd inn S/N koden og det er KC910 BundleCD V0.9.12. Hva skal jeg egentlig gjøre?

Før4st må du laste ned B2CAppSetup.exe hos LG. Når du har lastet den ned starter du programmet, med telefonen tilkopblet PC, . Den sjekker så om du trenger oppdateringen. Resten går av seg selv. Oppdateringen tar litt tid så ha telefonen oppladet. HUSK IKKE KOBLE FRA DEN UNDER OPPDATERINGEN. Håper dette hjelper.

Takker for svar,men er redd for å gjøre noe feil så vil ha det inn med t-skje:) Har lastet ned B2CAppSetup.exe og valgt norsk,men hva skal jeg gjøre så? Tlf er koblet til,men det skjer hvertfall ingenting automatisk.. Takker for all hjelp.

Lenke til kommentar

Jeg får det heller ikke til. Har balt i flere timer nå. Jeg laster ned det R008-2008-10838_KC910 CA BundleCD v.0.9.12-, men hva gjør jeg siden? Starter programmet. Skal jeg velge Norsk begge plasse? Hva gjør jeg med programmet? Litt sirup her :p

Lenke til kommentar

Ta backup med PC-Sync.

Først må telefonen være fulladet.

Koble den til pc'en. Vent til den sier den er fulladet, men ikke koble den fra.

Ta ut minnekort.

På den internetsiden ( http://no.lgmobile.com/web/web.product.manualSoftwareRF.laf ) trykker du på "Go to Manual & S/W Download Section" eller den andre lignende knappen under "Phone Software Update".

Trykk "Yes" for å laste ned programmet. Det skal starte av seg selv. Hvis du har lastet det ned tidligere, så åpner du det via startmenyen. Det skal ligge i en mappe kalt LGSupport eller lignende.

Programmet som åpnes er veldig basic. Velg Costumer Support --> Start Uppgrading.

Derifra gjør den alt selv. Det hele tar ca en time.

Lenke til kommentar

Vet ikke... har du satt på riktig overføringsmodus i telefonen?

Finnes PC-sync (tror det er den du skal ha), og filoverføring(eller noe. Den modusen gjør minnekortet til en ekstra disk på pcen, men ingen tilgang til telefonminnet).

Du finner det under instillinger, tilkoblingsmuligheter, usb på telefonen (tror jeg).

Lenke til kommentar

Jeg har valg PC Suite på mobilen, er det andre ting jeg må passe på? Mobilen er slått på, batteriet er fullt. Kommer så langt som til 50% under analysis. Men da kommer beskjeden.

"Problem with communication between cell phone and PC, Please disconnect the cable from your cell phone in order and remove and connetct the battery. Power on your cell phone and press the "READY" button to resume upgrade""

Dette har jeg prøvd uten hell. Har av og til problemer med å kople mobilen til PC gjennom PC-Suite.. blir sliten av dette, så vanskeli da.. :( eller er vel meg da, men. :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd alt. Får det ikke til. Må nok bare leve med det. De har tydeligvis problemer med å koble sei opp med hverandre. Det er de programmet jeg lasta ned fra lg sine sider. Phone Upgrade.

hvis det skal vere så problematisk bytter jeg heller telefon!

Lenke til kommentar

Har dere følgt disse punktene nøye?

* Fully charge the battery.

* Although saved user information will not be deleted during the update, it is recommended that you save any important data onto the PC using the PC Sync. Feature.

* Close PC Sync/applications before proceeding with the update.

* Calling and messaging functions are not available during the update process.

* Remove the SD card.

* Do not disconnect the USB cable until the update is complete. Disconnecting the USB cable or interrupting the update process before it is complete may cause your handset to fail to operate.

* The handset is automatically reset during this process.

* The update takes approx. 10-30 minutes depending on the model and downloading environments

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...