Joachim_F Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) I Cellfactor: Psychokinetic Wars får du drepe vennene dine ved hjelp av tankekraft. Les mer Endret 23. desember 2008 av Joachim_F Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Dette spillet kommer på PSN og Live, mens Monster Madness kom på disk? Lenke til kommentar
MasterShitBag Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Dette ser syykt digg ut!! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Bare jeg som tenkte litt på Star Wars når jeg leste "drepe med tankekraft" Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Du er ikke alene om å tenke det, tenkte det jeg også , nå mangler jeg bare en PS3 eller en XBOX 360 da, men skal selvfølgelig ta en liten titt på CellFactor: Revolution. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Husker jeg spillte en del CellFactor: Revolution på PC, på tiden det kom ut hadde det helt ekstreme krav; men gud for en fysikk. Grafikken var/er heller ikke så verst. Dette skal garantert kjøpes. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg husker at jeg spilte Cellfactor revolution på PC, og det som jeg likte med spillet var den syke fysikken og vakre grafikken. Hele spillet gikk ut på å drepe motstanderne ved hjelp av omgivelsene, blant annet ved å samle oppp flere tonn skrapmetall og hiv den mot mostanderen. Men av en eller annen grunn ahr de altså bestemt seg for å gå vekk fra PC... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Får håpe det blir like mye gjenstander å kaste rundt her som i pc-versjonen. Da kan det nok bli knalltøft. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Æsj, for en misvisende tittel. Jeg trodde det var et spill som utnyttet tankekontrolleren til å skyte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg