En som er litt lei Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Når eg setter kortet til 8x AGP så klikker det etter en liten stund, blir for varmt trur eg ellernoe. Er dette det som det var snakk om at noen ATI Radeon Sapphir 9700 Pro ikke takler 8x AGP, kan eg levere det tilbake da?? og få nytt ? Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 ALLE! r9700-kort har støtte for agp 8x...har hovedkortet ditt støtte for 8x..det er vel meir tvilsomt..sjekk det du..kas hovedkort du har? Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Vel eg er jo ikke heilt noob eg vet hk har støtte, her er specsa på maskinen AMD XP 2500+ "Barton" ASUS A7N8X Deluxe 1536 DDR ATI Sapphire 9700 Pro Men trur det var noen problemer med 8x agpen til noen av 9700Pro korta (trur eg) Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 i så fall er det litt rart at "build by ati"(BBA)-korta skulle ha problem med det..var vel ATI som lagde de første 8x-kortene selv først... :-? men kan jo hende du har rett..har i hvertfall ikke hørt at kort som har full støtte for 8x har problem med det..funker det bra på 4x da? er jo minimal ytelseforskjell..(enda, kommer vel til å dra nytte av det i framtida..) Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Men trur det var noen problemer med 8x agpen til noen av 9700Pro korta (trur eg) Korekt, du kan jo lese lit her og her. Jeg ville tatt kontakt med butikken og drøftet det med de. Jeg hadde foreslått at jeg kunne foreta en flashing, men ikke tok ansvar, ellers ville jeg ha nytt kort som funktet i Agp8x. Tror ikke jeg hadde flashet bios uten å først å ha fåt bekreftelse fra butikken, liksom ikke nødvendig å ødelegge garantien når du har den. Lenke til kommentar
Gordon Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Prøvd å legge inn de nyeste DirectX 9.0 driverene for kortet da? Fixet ett lignende problem for meg... (Cathalyst 3.1 or 3.2) Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 hva er vitsen med å kjøre agp 8x? det er ikke det som er flaskehalsen uansett Lenke til kommentar
Gordon Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Seff vil man ha det !!! Man klarer jo ikke sove om natten hvis dataen ikke kjører optimalt.... Stav i øret skulle du hatt ! ! ! Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Ja når eg først betaler sopp og tre så vil eg at alt skal funke selv om eg sikkart ikke ville merke noe forsjell Lenke til kommentar
Zoombie Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Har samme hovedkort og skjermkort, og samme problem. Fikk det aldri til å fungere skikkelig med 8X AGP før CAT 3.2. Da sank ytelsen betydelig, og jeg gikk tilbake til Cat 3.1 og 4X AGP. Skjermkortet mitt tok til slutt mer eller mindre kvelden for ett par dager siden, da det plutselig dukket opp fæle mønster og forstyrrelser på skjermen. Håper for all del at jeg kan få noe annet tilbake når jeg sender det tilbake til Komplett. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Ville heller kjørt R9700Pro på 8X AGP UTEN ytelsestap fra 4X, enn å byttet det inn for noe annet (Med mindre det er 9800Pro da, MED 256MB RAM ) Lenke til kommentar
Zoombie Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Ville heller kjørt R9700Pro på 8X AGP UTEN ytelsestap fra 4X, enn å byttet det inn for noe annet (Med mindre det er 9800Pro da, MED 256MB RAM ) HALLELUJA! Det var vel det vi prøvde på..... Er det bare Sapphire det er problemer med, mon tro? Lenke til kommentar
mythic Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Det er ikke bare 9700 Pro det er sånn på, ved agp4x og nyeste cat, får jeg fremdeles ikke noe glatt skjermbilde, og av og til er fps i half-life nede på 40 fps, som ikke er noe man burde vente seg av et Radeon 9700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå