Gå til innhold

9700Pro og 8x AGP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

i så fall er det litt rart at "build by ati"(BBA)-korta skulle ha problem med det..var vel ATI som lagde de første 8x-kortene selv først... :-? men kan jo hende du har rett..har i hvertfall ikke hørt at kort som har full støtte for 8x har problem med det..funker det bra på 4x da? er jo minimal ytelseforskjell..(enda, kommer vel til å dra nytte av det i framtida..)

Lenke til kommentar

Men trur det var noen problemer med 8x agpen til noen av 9700Pro korta (trur eg)

Korekt, du kan jo lese lit her og her. Jeg ville tatt kontakt med butikken og drøftet det med de. Jeg hadde foreslått at jeg kunne foreta en flashing, men ikke tok ansvar, ellers ville jeg ha nytt kort som funktet i Agp8x. Tror ikke jeg hadde flashet bios uten å først å ha fåt bekreftelse fra butikken, liksom ikke nødvendig å ødelegge garantien når du har den.

Lenke til kommentar

Har samme hovedkort og skjermkort, og samme problem. Fikk det aldri til å fungere skikkelig med 8X AGP før CAT 3.2. Da sank ytelsen betydelig, og jeg gikk tilbake til Cat 3.1 og 4X AGP. Skjermkortet mitt tok til slutt mer eller mindre kvelden for ett par dager siden, da det plutselig dukket opp fæle mønster og forstyrrelser på skjermen. Håper for all del at jeg kan få noe annet tilbake når jeg sender det tilbake til Komplett.

Lenke til kommentar
Ville heller kjørt R9700Pro på 8X AGP UTEN ytelsestap fra 4X, enn å byttet det inn for noe annet (Med mindre det er 9800Pro da, MED 256MB RAM :) )

HALLELUJA! Det var vel det vi prøvde på..... :cry:

Er det bare Sapphire det er problemer med, mon tro?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...