The Stig Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Dette kan da umulig være noe god valuta for pengene?! Har store planer om å anskaffe meg et monster av en PC nå, ikke så fryktelig langt unna spesifikasjonene som på XPS-en. Har dog ingen planer om å betale 30.000 for det ... Lenke til kommentar
Munty Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det eg likte best ved denne var kabinettet. Noen anelse om kor og om eg kan få kjøpt eit slikt kabinett? Jeg var så heldig å greie å skaffe meg et. Lykke til, hvis du prøver det samme. Du kan komme til å lete leeeeeenge og likevel ikke finne noe Kor fekk du kjøpt det? Lenke til kommentar
fytech Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kabinettet ser jo ut som et random kabinett fra elkjøps lavytende pc'er. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 da må du nok sjekke øya, for jeg mener bestemt at dell sin xms serie har ganske unik design. ikke alltid like godt likt, men den skiller seg ut, og denne gangen må jeg si at den er langt fra stygg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå