E.C. Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvis noen har tenkt å kjøpe den for 45k, tja da vet jeg ikke. Du kan jo bygge selv og få 45k utgaven til under 29k som er den rimeligste utgaven. Nå har jeg ikke regnet på det, men tror at det skal gå. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 jaja, hva skal man med denn der.. Men alle dell fans dere er vell klar over at de som sitter i kudebehandlingen får beskjd om å lyve Lenke til kommentar
Amento Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kundebehandlingen deres er til tider eksepsjonell, men andre ganger er det så latterlig dårlig at jeg begynner å grine. Sistnevnte er hva jeg som regel har opplevd. Lenke til kommentar
KrisHj Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Den pcen var jo ganske lik min på inneholdet Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Idiotiske priser, pc er vel det dummeste en bruker mye penger på. Taper penger fortere en kjøp av ny bil...idiotiskt. Lykke til Dell, dere kommer sikkert til å selge mange. Endret 23. desember 2008 av _LarZen_ Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Larzen, jeg kjøpte en (stasjonær selvbygger) PC til 30.000 i august, nå koster delene 32.000 Dårlig investering? Lenke til kommentar
objeCt Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 gullLars det var gull! gief specs? Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Hvis du går på forumet står de i signaturen. Men jeg kan røpe at det blandt annet er radeon 4870x2, amd phenom 9850 quadcore, 790fx mobo, 8gb g-skill 1066mhz ddr2, 1 300gb wd velociraptor, 1tb wd caviar, 2x mtron pro SSD i raid-0, sharkoon rebell /m 25cm sidevifte kabinett, chill inovation 700w psu, 24" LG LCD, G15 tastatur. SSD'ene har sunket 4000kr i pris til sammen, så resten av maskinen har økt 6000kr i pris siden august... Men jeg angrer ikke et sekund på å ha kjøpt SSD, og jeg kommer aldri å gå tilbake til HDD som systemdisk. EDIT: Skal det være, så skal det være Endret 24. desember 2008 av GullLars Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 GullLars jeg lurer på hvorfor du ikke gikk for Q6600 CPU istedenfor Phenom? Q6600 er jo raskere, og kan overklokkes høyere. Hva skal du med VelociRaptor når du har mtron SSD? De pengene du brukte på raptoren burde du heller brukt i en bedre CPU. For de pengene kunne du fått en Q9550 CPU. Men det er jo snakk om prioriteringer ikkesant Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Opptil 6GB RAM? Synes det er litt i minste laget for et slikt system, burde nok vært en 12GB mulighet. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Men da behøver man jo ikke kjøpe ny maskin om man vil oppgradere til 12GB minne. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Selger dette noe særlig da? Synes det va utrolig mye penger. Var prisen halvvert ville jeg muligens slå til. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Det eg likte best ved denne var kabinettet. Noen anelse om kor og om eg kan få kjøpt eit slikt kabinett? Endret 24. desember 2008 av Munty Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Alikevel er det rett og slett for mye trøbbel med dette kabinettet sånn konstruksjonsmessig og med tanke på selvbygg. Jeg håper virkelig ingen kjøper en ferdigbygd gamerpc til prisen av en bra bruktbil, for så begynne modifisere. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Alikevel er det rett og slett for mye trøbbel med dette kabinettet sånn konstruksjonsmessig og med tanke på selvbygg. Jeg håper virkelig ingen kjøper en ferdigbygd gamerpc til prisen av en bra bruktbil, for så begynne modifisere. Amen. @Betroz: Jeg analyserte datavanene mine i god tid før jeg kjøpte pc'n, og fant ut at det er skjeldent det jeg gjør har prosessor som flaskehals. Normalt er det skjermkort, harddisk (hastighet), eller ram (kapasitet). Derfor bestemte jeg meg for å kjøpe det systemet der jeg fikk mest for pengene for mitt bruksområde, og jeg er EKSTREMT fornøyd. Jeg kjører quadcoren min på 2,6 Ghz (+5% clock), og det er veldig skjeldent jeg møter noe som blir holdt igjen av prosessoren. En annen stor grunn til at jeg valgte AMD er at AM2+ skal være kompatibelt med kommende generasjoner, og jeg planlegger å drive med oppgraderinger som hobby de kommende åra. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det eg likte best ved denne var kabinettet. Noen anelse om kor og om eg kan få kjøpt eit slikt kabinett? Jeg var så heldig å greie å skaffe meg et. Lykke til, hvis du prøver det samme. Du kan komme til å lete leeeeeenge og likevel ikke finne noe Lenke til kommentar
MatjoT Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Selv har jeg bare lyst på kabinettet ... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 jeg må si at utseende messig sett så synes jeg faktisk at denne nye dellen er litt kul. dersom de begynnte å produsere tomme kabinetter for salg, så kan det hende at jeg tok en nærmere kikk neste gang jeg skal bytte kasse. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Alikevel er det rett og slett for mye trøbbel med dette kabinettet sånn konstruksjonsmessig og med tanke på selvbygg. Jeg håper virkelig ingen kjøper en ferdigbygd gamerpc til prisen av en bra bruktbil, for så begynne modifisere. Nei, jeg kjøpte et så og si tomt kabinett. Uansett, det jeg mente var at de aller fleste her er vel folk som gjerne modifiserer PCen sin litt og at Dellkabinettet da gjerne byr på en del problemer som man ellers ikke ville ha kommet bort i. Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 hehe, jeg kjøpte en phenom for snart ett år sia, den koster det samme fortsatt lyst til å spille alle spella dine @ max @ 1680x1050, pung ut med 10k og du klarer det. ett 4870X2 trengs bare eller GTX280. må det være så dyrt ? nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå