Illuzions Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Heisann! Jeg har akkurat investert i en Xbox 360 Elite, men grunnet 3 år med WoW er jeg på ingen måte oppdatert på spillmarkede. Jeg har verken lest en anmeldelse eller tatt meg en tur innom noen form for spillbutikk, så jeg hadde satt stor pris på om dere kunne komme med noen anbefalinger. Jeg liker de fleste spill i sjangerene action, RPG, horror og racing. Dette er riktignok min første post på forumet, så jeg venter i spenning! Takk så mye! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Oblivion Gears of War 1/2 Mass Effect Halo 3 Forza Motorsport 2 BioShock Fable 2 Grand Theft Auto IV + nedlastbart innhold Race Driver: GRID Call of Duty 4: Modern Warfare Ninja Gaiden 2 Crackdown Fallout 3 Left 4 Dead Dead Rising Endret 23. desember 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Hvilke sjangre liker du? Du liker antakelgvis rollespill, siden du er wow-mann. Her er "et par" gode spill. Lost odyssey (om du liker jrpg-turbasert) Mass effect Fallout 3 (ikke fått testet enda, men skal være sjukt bra, game of the year på ign f.eks) Oblivion (samme som ovenfor) Gears of war 1 + 2 halo 3 orange box Fable 2 Bioshock Prince of persia Crackdown Left4dead Grand theft auto 4 Dead space Endret 23. desember 2008 av husgutt Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvilke sjangre liker du? Du liker antakelgvis rollespill, siden du er wow-mann. Jeg liker de fleste spill i sjangerene action, RPG, horror og racing. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvilke sjangre liker du? Du liker antakelgvis rollespill, siden du er wow-mann. Jeg liker de fleste spill i sjangerene action, RPG, horror og racing. Å lese er en fin bil.. hehe Lenke til kommentar
No14 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Skal du spille på nett? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Rollespill: 1. Lost Odyssey - J-RPG (Litt mer tradisjonelt rollespill hvor historien er prioritet 1) 2. Mass Effect - En blanding av J-RPG og "vanlige" åpne RPG. 3. Oblivion - Åpent RPG med tusen muligheter. Skytespill: 1. Gears of War 1 og 2 - Anbefaler å kjøpe begge. 2. Call of Duty 4 - IMO og mange andre bedre enn Call of Duty: World at War. 3. Bioshock - Fantastisk skytespill med RPG elementer. 4. Rainbow Six: Vegas - SWAT team Bilspill: 1. Forza 2 - Bilsimulator av ypperste kvalitet. 2. Colin McRae: DiRT - Veldig morsomt rallyspill 3. Race Driver: GRiD - Laget av de samme utviklerne som laget DiRT. Slossespill: 1. Soul Calibur IV - Fantasispill med sverd osv 2. Fight Night Round 3 - Sinnsykt lekkert boksespill 3. Dead or Alive 4 - Xboxens svar på Tekken (Tekken 6 kommer etterhvert) Sports-spill: 1. FIFA 09 eller Pro Evolution Soccer 09 Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Rollespill:1. Lost Odyssey - J-RPG (Litt mer tradisjonelt rollespill hvor historien er prioritet 1) 2. Mass Effect - En blanding av J-RPG og "vanlige" åpne RPG. 3. Oblivion - Åpent RPG med tusen muligheter. Skytespill: 1. Gears of War 1 og 2 - Anbefaler å kjøpe begge. 2. Call of Duty 4 - IMO og mange andre bedre enn Call of Duty: World at War. 3. Bioshock - Fantastisk skytespill med RPG elementer. 4. Rainbow Six: Vegas - SWAT team Bilspill: 1. Forza 2 - Bilsimulator av ypperste kvalitet. 2. Colin McRae: DiRT - Veldig morsomt rallyspill 3. Race Driver: GRiD - Laget av de samme utviklerne som laget DiRT. Slossespill: 1. Soul Calibur IV - Fantasispill med sverd osv 2. Fight Night Round 3 - Sinnsykt lekkert boksespill 3. Dead or Alive 4 - Xboxens svar på Tekken (Tekken 6 kommer etterhvert) Sports-spill: 1. FIFA 09 eller Pro Evolution Soccer 09 Backer opp denne lista OG legger til Halo 3 under Kategorien skytespill, legger til Street Fighter II HD Remix til slossespill og til sist må bare GTA IV med, så har du alt du trenger. Endret 23. desember 2008 av Omar2x6 Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Seriøst, Dead space må på lista. Sykt kult spill.. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 007, QUANTUM OF SOLACE!! Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Kanskje Fable 2 også har ikke prøvd det men jeg synes det ser bra ut på filmer av det GOD JUL!!! Endret 24. desember 2008 av Imbakenneth Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Uansett hvilken sjanger du liker, så må du prøve skate. Last ned demoen før du kjøper det, garantert hvert tiden det tar deg. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk Fable 2 til jul og STORKOSET meg og er ikke ferdi jeg vill ambefale det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå