TheCatIsALie Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg lastet ned fakefactory i går.. vet noen hva det er? står noe om hi-res textures.. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det er skins med bedre grafikk. Du må installere en mod samt legge inn skins for å få det til å virke. Har modden selv, og er storfornøyd! Lenke til kommentar
Fyrsen Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Det er skins med bedre grafikk. Du må installere en mod samt legge inn skins for å få det til å virke. Har modden selv, og er storfornøyd! Hei. Kan du hjelpe meg til å få dette til å virke. Har installert mod'n, men finner ikke noen exe fil inne i C:\Program Files\Steam\steamapps\SourceMods\FAKEFACTORY_CM9 til å starte spillet. er det noe jeg må gjøre etter instalasjon før jeg kan spille? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Restart steam og se om du ser modden I spilllisten din. Slik er er det med de fleste HL modder ihvertfall, men kan være forskjellig med denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå