ch3650 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg veit at det ikke går å sende større mms en 50kb, men gjelder dette filmer også? Et annet spmål er hvor små bildene blir når man sender bildene i bilde str lite. Har hørt at de blir like små som hvis du tar bilde i portrett med 3650. Stemmer dette? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Har sendt flere MMS meldinger på NetCom sitt nettpå over 50kB, er ikke noe problem. Alle har kommet frem og! Sendt: Sony Ericsson P800 -> Ericsson T68m(i) Ericsson T68m(i) -> Sony Ericsson P800 Ikke noen problemer å sende 4-5 bilder med tekst........ Har Nokia en begrensingn med 50kB på MMS eller noe sånt.... Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Fra telenors sider tror jeg det er en begrensning på 50kb. Har aldri kommet over den grensen før Ang. bildestr tror jeg det er slik. Har ikke prøvd det, men det høres da fornuftig ut Er det ikke bare å prøve da? Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Har prøvd å sende med over50 kb, men de kommer ikke frem.... Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Ok. Takk for svar!!! Skal prøve... Lenke til kommentar
alien_spiff Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 det er 60 kb. som er grensen... men den kan kanskje bli delt opp? ikke vet jeg... har ikke sendt så store enda... bruker mms bare på tekst... det går ca. 100 ord på 1kb... bare så dere vet det.. så det er ganske mye du kan få sagt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå