Konamixx Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Lurer rett ogslett på erfaringer med Ipod og frost? Tenker da på løping. Min gamle MP3 spiller hadde en tendes til å dø når det var minusgrader ute. Bruker vanligvis spilleren i armbånd,men har ikke turt ta den med ut i vintertemperaturer enda. Er redd for at den dør ved den minste antydning til kondens. Lenke til kommentar
espenae Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 tror ikkje den kommer til å dø. ipod e ganske så godt pakket sammen. så tror den skal tåle noen - grader. har selv stått på slalom med min classic Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Dersom du er virkelig bekymret kan du sikre deg med en slik en: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=346779 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 tror ikkje den kommer til å dø. ipod e ganske så godt pakket sammen. så tror den skal tåle noen - grader. har selv stått på slalom med min classic Jeg bruker min ute hver dag. (iPod Nano), har den i lommen, kondens har aldri vært problemet, men dessverre går batteriet så fort ut i kulden..rekker vel en tur på 2-3 timer, så er det slutt. Lurer på om det går an å levere den inn noe sted og få nytt batteri? RandiA Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Batteritiden blir jo selvsakt drastisk dårligere, men at den dør vil jeg ikke tro, har hatt noen ipoder opp igjennom tiden og ingen har død ut pga kulden. Forøvrig gjelder dette så og si alle batteridrevene objekter når de kommer ut i kulden RandiA: Se her for utskifting av batteri. http://ipodbatteri.no/Dr._iPod/Dr._iPod.html Endret 23. desember 2008 av nPulz Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 RandiA: Se her for utskifting av batteri. http://ipodbatteri.no/Dr._iPod/Dr._iPod.html Takk for link, lurer på om det er noe lignende i Trondheim så man slipper å sende den....stod ikke noe om pris der? RandiA Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Hvilken generasjon av Nano har du? Ser ut som at det koster 450,- uansett. Endret 23. desember 2008 av Atald Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvilken generasjon av Nano har du? Ser ut som at det koster 450,- uansett. Takk, der så jeg det ja, under fanen iPod, 450kr, jeg har den første, lange, klassiske... RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå