Blåbær Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hva er det å fortelle, jeg likte ikke 3.11, syns de nye funksjonene der var bare tull. Holdt meg til 3.1 før jeg gikk over til windows 95. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Den gangen 3.1 og 3.11 var vanlig visste ikke jeg eller noen jeg kjente hva som var forskjellen, bortsett fra at versjonsnummeret antydet at sistnevnte var bedre på ett eller annet vis. Windows 95 var en ubetinget suksess, selv om det var mye trøbbel med de to første utgavene. Rekkefølgen på suksess og fiasko mener jeg er helt feil. Å slå sammen alle MSDOS-versjonene under ett mener jeg også blir tullete. Slik jeg ser det er det kun to fiaskoer i rekka av OS fra MS: Millennium (ME) og Vista. Derfor er det en del som kaller Vista for ME2. Ellers så vil jeg spore tilbake til emnet ved å applaudere MS for å tilby XP en stund til. Det forlenger valgmuligheten for de som ønsker Windows. Valgmulighet er noe jeg setter stor pris på. Tvang liker jeg ikke. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg var i den tro att vista var noe skikkelig søppel, som var treigt og jævlig, virket på meg som et OS som ikke var noe å statse på. slik var det ikke synes vista er et strålende OS, Raskt, pent, oppstartiden er rask, har enda ikke hatt noe tull med vista, KUN positive opplevelser. det spiser litt minne, men jeg har 4GB så det merker jeg ikke noe til. spill var noe jeg også trodde var treigere på vista, noe som heller ikke stemmer for min del.. jeg kommer aldrig til å gå over til XP igjen, det er værtfall sikkert Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Microsoft MÅ levere med W7, ellers så er det over og ut. Over og ut? Verden bare slutter å bruke Windows? Sannsynlig. Kan være enige med dere begge. Verden kommer nok ikke til å slutte å bruke Vista, men på den annen side: Folk klamrer seg fast til Vista og nå ønsker de W7 brennfort. Når folk vet at det kommer et bedre OS og om Windows bare pluttselig skulle kutte ut W7 ville nok verden bare gått i en fullstendig boikott av Vista. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 XP er jo bare en programvare og MS bør kunne levere dette til brukere som ønsker det uendelig langt frem i tid. Jeg tipper de fortstatt selger windows 3.11 lisenser til de som måtte ønske å kjøre dette. Det er jo bare programvare og alle vet jo at programvare kan kopieres. Er ikke bare programvare, men også implisitt lovnad om fortsatt support. Etter det jeg har fått med meg er de siste spesialavtalene med support for Windows NT i ferd med å løpe ut – og de få avtalene som eksisterer er knapt noe Microsoft har inngått med særlig stor entusiasme. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har enda ikke byttet til Vista. I starten gadd jeg ikke kun pga at jeg ikke ønsker å være betatester på OS. Så kom et problem her og et der. Greit nok, det funker sikker bra nok nå, men det gjør min XP også. Ser derfor ingen grunn til å bytte. Venter nok til neste versjon tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå