abene Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 PC-leverandører får nå lov å selge OEM-lisenser for Windows XP til 31. mai 2009. Les mer Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Flott... Satser på at det deretter blir utsatt til uti November/Desember. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Da ser det nesten ut som om MS annerkjenner offentlig vista nederlaget. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Dette lover godt, nå håper vi bare på det umulige: at Microsoft også lanserer DX10 og 11 til Xp. Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 WinXP/WinVista-historien er jo bare blitt en patetisk farse. Microsoft MÅ levere med W7, ellers så er det over og ut. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 @VirtualBox Mener du XP var en fail? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 VirtualBox tenker nok på Vista? Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 VirtualBox skrev: Microsoft MÅ levere med W7, ellers så er det over og ut. Over og ut? Verden bare slutter å bruke Windows? Sannsynlig. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg må si det er festlig å følge med på dette. Xp får leve litt lengre, og litt lengre, og litt lengre.. Ser det for meg om fem år: "Xp får leve til mai 2014.".. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Kjøpte meg ny laptop jeg nå fra Dell og da var det en forutsetning at det var XP på den.. Fikk med Vista lisens også da, men sansynligheten for at jeg kommer til å bytte er lik 0. Jeg kan egentlig ikke helt forstå hvordan Microsoft tenker på dette området. Skal jeg bytte oprativsystem skal det være revolusjonerende fordeler og ikke bare noe dill dall som er forbedret. Og dessverre er det jo ikke alltid det nye fungerer så bra heller... Noe de fleste Vista brukere i starten fikk erfare Endret 23. desember 2008 av R@ge Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 arehei skrev: VirtualBox skrev: Microsoft MÅ levere med W7, ellers så er det over og ut. Over og ut? Verden bare slutter å bruke Windows? Sannsynlig. Tja brukstallene på *NIX har skutt til himmels siden Vista så det er noe i det. Imo Linux > Windows. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Leaκim skrev: @VirtualBox Mener du XP var en fail? Han meinte nok "fasen" frå xp til vista. Xp er jo eit heilt greit operativsystem (jo, det tok tid), men MS har jo sjølv funnet ut at tid ikkje vil redde vista. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Den eneste grunnen til at jeg fremdeles bruker Windows på laptoppen når jeg ikke spiller, er pga batteritiden. Linux har ikke fått det helt til enda dessverre. Regner med at levetidne til XP blir utsatt helt til W7. Men ikke så mye om gangen, for det er sikkert noen som går overtil Vista hver gang siden de tror ikke XP lever lenger. Lurer på hvordan det går i det offentlige liv, der det er XP på alle maskinene. Og de maskinene er så vidt gode nok til å kjøre vista uten Aero kanskje. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Laptopen min køyrer trufast Linux, medan eg dualbooter linux og xp på den stasjonære. Einaste grunnen til at eg bruker xp er grunna "spelstøtta". Eg håpar spelutviklarane får ut fingeren og innser at Linux byrjar å bli eit utruleg vanleg operativsystem. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hadde kjørt linux jeg også om det hadde vært større støtte for spille uten alt slags emulatorer (Wine, Cedega osv.). Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 del_diablo skrev: Tja brukstallene på *NIX har skutt til himmels siden Vista så det er noe i det.Imo Linux > Windows. Fra 0,1% til kanskje 0,5% mener du? Det jeg lurer på hvor mange desktopbrukere er det som kun bruker *nix, uten hjelp fra mac os/windows. Veldig veldig få. Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Dette med å utsette xp litt til, litt til etc. er jo bare et idiotiskt men nødvendig politisk spill fra MS. XP er jo bare en programvare og MS bør kunne levere dette til brukere som ønsker det uendelig langt frem i tid. Jeg tipper de fortstatt selger windows 3.11 lisenser til de som måtte ønske å kjøre dette. Det er jo bare programvare og alle vet jo at programvare kan kopieres. Hvorfor skal microsoft kontrollere og herje over PC-produsenter som leverer OEM programvare? Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Leaκim skrev: @VirtualBox Mener du XP var en fail? XP er fail. Win2k er ikke Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Selv kjører jeg ennå XP, å kan fint vente enda lengre. Men blir W7 en oppgradering til Vista eller blir det en egen greie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå