Gå til innhold

Endelig ny PC; da trengs bare et nytt spill!


Anbefalte innlegg

Etter å ha hatt den samme PC'en i flere år, har jeg nå endelig gått til innkjøp av en ny PC. Spillet Assassins Creed fulgte med grafikkortet, og det var utrolig morsomt å spille et spill med nydelig grafikk igjen. Dette spillet hadde jeg aldri fått inn på min gamle. Så er det noen som har noen tips til hva slags spill jeg kan kjøpe meg. Det bør kreve en del av PC'en, så bra grafikk bør være på plass. Men spillet bør også ha bra gameplay og en god historie, jeg gidder ikke spille spill KUN for grafikkens skyld.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Half Life 2 har jo fin grafikk og god historie. Farcry 2 og Crysis har bra grafikk, og en helt grei historie. Støtter også COD4, Bioshock og Left 4 Dead (Left 4 Dead har vel ikke så mye historie i seg, men er et bra spill) . GTA IV vet jeg ikke noe om..

 

takker for alle tips.. Skal sjekke litt rundt for å se hva jeg havner på..

Lenke til kommentar

GTA: IV har bra grafikk men krever også ganske mye for å kunne spilles på de høye grafikknivåene, ellers kan jeg nevne: Far Cry 2, som har nydelig grafikk og OK story vis du spør meg, vis du liker litt safari så er vell også Far Cry 2 et godt spill siden det er mye kjøring fra A til B som du sikkert har lest. Og vi kommer jo ikke unna grafikk-kongene Crysis og Crysis Warhead, begge spillene ser utrolig pene ut men krever også ganske god maskin for å vise seg fra sin beste side Story og slik på de to spillene er ikke av de beste som finnes, men det er brukbart vil jeg nå si. Ellers så har du jo Fallout 3 som nevnt over vis du liker RPG spill som Oblivion osv, spillet er egentlig Oblivion i en nyere tid vil nå jeg si så du vil nok kjenne deg igjen vis du har prøvd Oblivion :D

Lenke til kommentar
Me wanna see tha specs...

 

Menne du bør spille Crysis og Crysis Warhead

 

jeg har denne PC'en:

 

Strømkabel PC m/Jord 2m

Nero 8 OEM Vista kompatibel

CyberLink DVD Suite 5, 6Channel, OEM CD,

Musmatte Blå 4/6mm

Støtsikker PC-eske

Cooler Master Centurion 534, Sort,

MSI P45 NEO-F, P45, Socket-775, DDR2,

Intel Core™ 2 Duo E8500 3.16GHz, Socket

Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-5200A,

USB2 multikortleser 3.5" sort for

Corsair Powersupply 650W Black, ATX/EPS,

Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5

Seagate Barracuda 7200.11 500GB,

XFX GeForce 9800GTX+ 765M 512MB PhysX

MS ROYALTY Vista Home Premium

MS COA Label Windows

MS Win Vista Home Premium Norsk

MS MANUALS Win Vista Home Premium

Garanti 3 år - Sende inn

Support Komplett.no - Komplett sin

Lagerstatus: 1 stk. på lager

 

og når det gjelder sjangre, så er jeg ganske åpen for det meste, bortsett fra alt som har med SPACE og gjøre, altså verdensrommet osv osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...