Tjostolv Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ønsker konstruktiv kritikk på mitt bidrag til Axe reklame konkurransen som gikk tidligere. Careful with that axe, Eugene Ujevn lyssetting, noe rotete sammenheng, biten hvor han ser øksen på slutten, dårlig lyd og en treg siste del er noe jeg føler kunne vært bedre. Setter pris på tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hmm, var jo morsom den, men som en svoren Pink Floyd-fan kunne du godt ha fått med mer musikk! Sangen inneholder jo noen skrike/hylesekvenser som kunne vært brukt. Ellers så er det litt mye dødtid, og på det tekniske er det en del som kunne vært gjort. Men av de få andre bidragene i denne konkurransen som jeg har sett så funker det Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Blir vel litt for lang til å være en reklamefilm. Men ellers syntes jeg den var ganske bra . Lenke til kommentar
Tjostolv Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 God Jul! Takker for tilbakemeldingene. Enig i at det var for mye dødtid. Den siste scenen spesielt. Brukte bare det vesle av låta "Careful with that axe, Eugene" fordi jeg ville bruke minst mulig rettighetsbeskyttet materiale, og for å lage en gjengående, spenningsbyggende følelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Bra prinsipp! Mulig over 2 minutter blir litt i overkant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå