Gå til innhold

Søk på individuelle poster, kontra tråder?

Anbefalte innlegg

Heisann,

fikk for meg at jeg skulle se hvilke filmer jeg hadde anmeldt i tråden mini-anmeldelser hittils. Problemet var at tråden var 934 sider lang.

Er det mulig å sortere på individuelle innlegg istedet for tråder? Om så, hvordan? Eller er det noe dere kan implementere? :)

Sansyneligvis har jeg vel bare gått glipp av en knapp eller en funksjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan bruke søkefeltet nederst i hver tråd, i tillegg kan du under avansert søk skrive inn ditt eget nick, merke av filmforumet og merke av "vis resultater som innlegg".

Det er beklageligvis ikke mulig å få listet opp alle sine innlegg og kun dem i en tråd, såvidt meg bekjent. Men det hadde vært en fin funksjon. :)

Lenke til kommentar

Jeg er enig og det er foreslått flere ganger. Siste gangen jeg vet om som det ble tatt opp var i 2007. Det endte det med at drift så på saken som løst, ferdig behandlet, uten videre tilbakemelding - noe jeg mener er merkelig.

Forslag til hvordan funksjonen kan tilgjengeliggjøres på en enkel måte kom fra meg allerede i 2005. Et bilde som illustrerer hvordan det visuelt kunne blitt løst er her.

Jeg mener at det ville vært en meget nyttig funksjon, og om ikke IPS vil lage den, synes jeg det faktisk det er funksjonalitet som drift kunne laget.

Lenke til kommentar

Jeg henger meg på dette ønsket. Det er ikke sjelden jeg ønsker å finne innleggene til en gitt bruker i en bestemt tråd, enten som en lettvint måte å finne igjen et eller flere innlegg jeg vet at han hadde i tråden, eller for å se innleggene til en bruker i sammenheng. Hva sa han i starten av tråden, og hva sier han nå?

En slik shortcut hadde vært mye enklere enn å prøve og feile med Avansert Søk, spesielt når brukeren er aktiv i mange tråder i kategorien.

Geir :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...