Elessarsi Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Har akkurat gjort ferdig vannkjølingen min. Slenger ut en link til ftp servern min. Ligger noen bilder der. Ville vert fint hvis dere ga en form for komentar på forumet. Takk. Ftp server: ftp://look:[email protected] Lenke til kommentar
alos Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 er kjedelig å måtte logge inn på en ftp server for å så laste ned bilder for å se på dem, du kunne ikke lagt dem til en webside eller no slikt da, mye enklere da. Lenke til kommentar
Elessarsi Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 ftp://look:[email protected]:6667. dette er riktig server. glemte å skrive på porten i stad Lenke til kommentar
Elessarsi Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Kunne gjort det ja, men gjorde det ikke Lenke til kommentar
alos Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 tror ikke vannkjølingen din er så revolusjonerende at noen tar seg bryet å laste ned bildene, men det er da min mening, den er sikkert fin. (nå begynner jeg faktisk å lure litt på hvordan den ser ut sånn at jeg nesten laster ned bildene, men nei, jeg skal klare å stå i mot bryet) Lenke til kommentar
Elessarsi Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Tror den ikke er revlusjonerende nei, men er min første vannkjøling så jeg har litt behov for å vise den frem Lenke til kommentar
alos Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 ok, jeg inrømmer at jeg kikket på den, den er ikke revlusjonerende nei, men at den er stilig er det ingen tvil om, kanskje du skal kjøle skjermkortet også så du slipper enda en vifte i systemet. Liker lian li kabinettene, hadde jeg bare hat pengene... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Tok noe jævlig lang tid å komme inn da. Lenke til kommentar
Elessarsi Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Har Telenor 704/128. Den er treig når det blir lastet opp og ned samtid. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hiv bildene ut på web, så kanskje... Lenke til kommentar
Elessarsi Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Etter stor etterspørsel....mekka jeg en side med bildene på http://home.online.no/~er-na/ Tar også ned ftp serveren nuh. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Ville vert fint hvis dere ga en form for komentar på forumet. Hmm du har satt vifta til å blåse nedover og inn i kabinettet jo. Ville absolutt snudd vifta slik at den blåser oppover. Nå motarbeider jo vifta den naturlige flyten. utover det var det vel lite å si, ganske standard oppsett. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Atle Hansen, hva er galt med Atle hansen? (skjønner ikke hvorofr hvis det er den samme Atle Hansen som jeg tnker på) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå