Lch Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 IntelliMouse v3.0 med fUnc 1030 og MouseSkatez/Padz/teflontape. Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det er vel litt smak å behag. Jeg foretrekker mx500 med fUnc 1030. Se forøvring muse testene på gamer.no Lenke til kommentar
fondus Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg ville foretrekt Logitech MX500. Microsoft lager også gode muser, men dem er alt for lette. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Godt å se så mange foreslå mx500 og fUnc. Har mx500 og har bestillt fUnc. Tror ikke jeg blir skuffet. Kan i allefal si at mx500 er konge. Musmatta jeg har nå er noe gammelt tøygreier som funker, men stoffet løsner/blir ødelagt her og der. Er noen hakk som musa kan henge seg opp i. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Angående Logitech vs Microsoft, så er det vel kanskje på sin plass å nevne at IntelliMouse er en del større enn Logitech-modellene, så for de med store hender er IntelliMouse kanskje bedre enn Logitech, rent passformmessig. Jeg synes iallefall at MX-modellene er for små til mine hender (jeg målte for moro skyld: spenn fra start til langfingertupp: 20 cm, spenn fra lillefinger til tommel: 22cm, håndflate 10x9cm). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå