Punkyfish Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Leigde meg en Playstation 2 i går m/GTA3... synes kanskje at det spillet har blitt litt oppskrytt (PS2 generellt også...). Men når det kommer til PC så bør det jo vere MINST like bra, eller blir kvaliteten dårligere på PC? Noen som har noen spådommer om det? Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Selv tror jeg i hvert fall ikke spillet blir noe dårligere på PC. En Playstation har oppløsningen på TVet som øvre grense, mens vi kan skru den opp ytterligere. Det skal bli interessant å se om spillskaperne fortsetter den overdrevne motion blur'en på PC-utgaven, da få skjermkort har direkte støtte for dette. Egentlig synes jeg det hadde vært bedre uten - ser ikke helt pointet. Ettersom de fleste PC-er har en raskere prosessor enn PS2 tror jeg også vi kan få oppleve en høyere drawing distance - ser man etter på PS2, er det ikke så veldig langt frem man ser; i hvert fall ikke med tanke på de andre bilene. _________________ Pål Joakim Olsen Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: PeeJay på 2002-01-18 08:43 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå