Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

rødt hår atraktivt på gutter?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Rødhårede gutter, er det samme som om man skulle mangle en finger, eller liknende. Rett og slett, en stoor turnoff for majoriteten der ute =)

wat

Håper du har gått ute for så å spurt alle personene der ute før du faktisk kom med den påstanden altså.

Endret av Lednar
Lenke til kommentar

Haha, hårfarge er faktisk en dealbreaker for noen? Som i at hvis noen har rødt hår ville du ikke blitt sammen han, Linn Christin? Jeg kan delvis forstå at det kan endre noe for noen når man er på byen og ser etter noen til å få satt'n med, men hvis man skal ha et forhold betyr jo utseende så ufattelig lite. Ganske snevert syn må jeg si, så jeg henger meg vel på Eirik den Raude at intelligens er en større dealbreaker for meg :)

Lenke til kommentar

Noen tenner ikke på feite folk, og noen tenner ikke på fargen rød.

Intelligens har som oftes ingenting med hårfargen å gjøre.

Men i flere tilfeller farger de dumme seg platinablonde :p Den har jeg ikke helt skjønt...hehe.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Hva man synes er pent og hva man synes er stygt har faktisk veldig mye å gjøre med hvem man blir kjent med , og etterhvert kjæreste med.

Det er som regel ikke slik at det sier poff og så er man skamforelska første gang man ser mr.right. Først må man synes at en fyr er snasen, og så blir man kjent med han, og så blir man sammen med han fordi han er en fantastisk person som man synes er attraktiv i tillegg.

Om en rød fyr er fantastisk hyggelig, så synes jeg fremdeles ikke han er attraktiv for meg. Jeg liker ikke kritthvit fregnete hud og rødt hår. Det er bare slik det er.

På samme måte som at det er ganske stor sjangse for at du ikke synes ekstremt overvektige kvinner (250kg + ) er spesiellt sexy. Jeg hakker ikke på intelligensen din fordi ;)

Å farge håret platinablondt funker jo hvis man er mindre begavet, fordi da har man en undskyldning :p

Hilsen Linn - brunette :yes:

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar
Hva man synes er pent og hva man synes er stygt har faktisk veldig mye å gjøre med hvem man blir kjent med , og etterhvert kjæreste med.

Det er som regel ikke slik at det sier poff og så er man skamforelska første gang man ser mr.right. Først må man synes at en fyr er snasen, og så blir man kjent med han, og så blir man sammen med han fordi han er en fantastisk person som man synes er attraktiv i tillegg.

Om en rød fyr er fantastisk hyggelig, så synes jeg fremdeles ikke han er attraktiv for meg. Jeg liker ikke kritthvit fregnete hud og rødt hår. Det er bare slik det er.

På samme måte som at det er ganske stor sjangse for at du ikke synes ekstremt overvektige kvinner (250kg + ) er spesiellt sexy. Jeg hakker ikke på intelligensen din fordi ;)

Å farge håret platinablondt funker jo hvis man er mindre begavet, fordi da har man en undskyldning :p

Hilsen Linn - brunette :yes:

Tja, synes ekstremt overvektige kvinner er å dra sammenligningen bittelitt langt, men vil vel egentlig ikke si at det er en "dealbreaker" nei. Dealbreakern for meg er vel om jeg har lyst til å våkne ved siden av fettberget mitt, og om hun utfordrer meg og gir meg det jeg trenger både seksuelt og mentalt.

Men så er ikke jeg eeegentlig ute etter noe forhold. 250kg++ er ikke sexy, men brains er sexy, så det kan jo veie opp.

Lenke til kommentar

Er det slik at man ikke kan være intelligent med mindre man har rødt hår? Eller er det jeg som er uintelligent fordi jeg svarte ærlig på spørsmålet til Trådstarter?

Hvorfor spør man når man ikke ønsker ærlig svar?

Er tissen min på 12,5 cm stor ?

Er rødt hår pent?

Er jeg for tykk om jeg veier 120 kg?

Er gutter med langt hår sexy?

NEI

NEI

JA

NEI

EDIT: Bree ja! Hun er søt :)

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar
her kommer mitt bidag til denne tråden:

Go raux !

Nei, jeg synes ikke røde folk er særlig sexye. Jeg har alltid lurt på hvorfor de røde kun går kledd i bruntoner.

Det du sier at; "de røde?" bare går i bruntoner er helt absurd tankegang fra din side.

Lenke til kommentar
Jeg kan delvis forstå at det kan endre noe for noen når man er på byen og ser etter noen til å få satt'n med, men hvis man skal ha et forhold betyr jo utseende så ufattelig lite.

Det er helt greit at du tenker sånn, men du forstår vel at svært mange er uenig med deg her, og synes utseendet er veldig viktig i et forhold. Personlig kunne jeg aldri hatt et seksuelt forhold med en person jeg ikke var tiltrukket av, og hvis det er snakk om kjærestemateriale så er det klart at dette måtte vært en jente som jeg virkelig tente på.

Jeg synes jeg skrev det for noen dager siden, men jeg kan vel skrive det igjen: Jeg velger heller den smarteste/snilleste av de pene jentene enn den peneste av de smarte/snille jentene. Et forhold må starte med "Jøss, hun var pen" og deretter utvikle seg når jeg blir kjent med henne og innser at hun er et flott menneske, jeg kan ikke bli kjent med en flott person som jeg ikke synes er pen og håpe at jeg kan være med henne til tross for at hun ikke tenner meg. Da kan hun heller være vennen min.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...