Blåbær Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Den kosta vel bare 5 kameler? Lenke til kommentar
Traynor Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) score for deg traynor pen tøs du har haha ikke noe tøs det ser du ^^ men got your point takk. Litt selvtilitt og pågangsmot kommer langt i verden. Endret 11. januar 2009 av Traynor Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg har en følelse av at det er mange som ser på South Park her, egentlig. haha, det gjør jeg:P tenkte med en gang på ginger kids på south park her Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Folk generaliserer oss alt for lett og vi får gjennomgå i dagliglivet etc, men vi har stor skyld i det selv! Fra vi er små begynner vi å bygge opp dårlig selvtilitt og tanker som "jeg bryr meg ikke om hva andre mener!". Det er akuratt disse tankene som får oss mobbet til å starte med. Du kommer aldrig til å få deg dame om du selv synes du er stygg. Selvtilitten kommer ikke av seg selv, man må jobbe for den. ALLE har en eller flere sider av seg som jenter vil ha. Finn denne siden og bruk den til å bygge opp selvtilitt. Det er sånn alle andre gjør det, bare rødhårte (spes gingers som meg) mister troen på segselv før de iheletatt er gamle nok til å bruke det de har fått. Bottom line er: Slutt å syns synd på degselv. Kom deg ut og nyt livet og livet vil komme til deg! Låver Jeg er ginger. Rødt hår, fregner over store deler av kroppen. Blir solbrent etter 10min i sola etc Ikke så akuratt super kjekke egenskaper, men de får duge. Det er ikke disse tingene som gjør en person til den han/hun er, men hva han/hun står for, liker, synes om forskjellige ting og hvordan han/hun selv føler om segselv. Det er ikke noen ny viten at gode tanker fort smitter, sålenge du ikke blir en drittsekk når selvtilitten vokser vil du alltid finne folk som liker deg for akuratt den du er. Skal poste noen eksempler ved og bruke megselv og dama. Jeg er ginger. Vi har vært sammen i 2 og et halvt år og skal flytte sammen til sommeren. Selvtilitten min vokste og se hva jeg fikk henne på stanga. Dette er bare som et eksempel på hvor bra det kan gå (syns nå hvertfall jeg ) Meg: Henne: Så slutt å syns synd på dere selv og kom dere ut i spillet. Du sier mye bra her. Jeg er "gingerkid", tho er jeg det som så flott kalles "daywalker". Jeg har aldri blitt mobbet, og de gangene jeg har blitt kalt ting som redhead ol. har jeg enten bare driti i å bry meg eller påpekt noe som er galt med den andre personen og fått dem til å holde kjeft. Jeg har aldri hatt noe problemer med jenter eller venner, og har hatt flere damer. Vi burde egentlig lage en organisasjon, United Gingers eller noe, som forener alle verdens gingers. Sammen er vi sterke. Vi har Chuck Norris. Endret 13. mars 2009 av nwork Lenke til kommentar
Crex Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 komemr ann på om du er daywalker eller ginger.. (southpark) Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Gutter som har rødt hår på hodet, har ofte rødt hår eh.. andre plasser. Det syns ihvertfall ikke veninnen min noe om. Trodde ungdommen i dag barberte bort alt uansett... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Gutter som har rødt hår på hodet, har ofte rødt hår eh.. andre plasser. Det syns ihvertfall ikke veninnen min noe om. Trodde ungdommen i dag barberte bort alt uansett... De burde ihvertfall det. Lenke til kommentar
Traynor Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Folk generaliserer oss alt for lett og vi får gjennomgå i dagliglivet etc, men vi har stor skyld i det selv! Fra vi er små begynner vi å bygge opp dårlig selvtilitt og tanker som "jeg bryr meg ikke om hva andre mener!". Det er akuratt disse tankene som får oss mobbet til å starte med. Du kommer aldrig til å få deg dame om du selv synes du er stygg. Selvtilitten kommer ikke av seg selv, man må jobbe for den. ALLE har en eller flere sider av seg som jenter vil ha. Finn denne siden og bruk den til å bygge opp selvtilitt. Det er sånn alle andre gjør det, bare rødhårte (spes gingers som meg) mister troen på segselv før de iheletatt er gamle nok til å bruke det de har fått. Bottom line er: Slutt å syns synd på degselv. Kom deg ut og nyt livet og livet vil komme til deg! Låver Jeg er ginger. Rødt hår, fregner over store deler av kroppen. Blir solbrent etter 10min i sola etc Ikke så akuratt super kjekke egenskaper, men de får duge. Det er ikke disse tingene som gjør en person til den han/hun er, men hva han/hun står for, liker, synes om forskjellige ting og hvordan han/hun selv føler om segselv. Det er ikke noen ny viten at gode tanker fort smitter, sålenge du ikke blir en drittsekk når selvtilitten vokser vil du alltid finne folk som liker deg for akuratt den du er. Skal poste noen eksempler ved og bruke megselv og dama. Jeg er ginger. Vi har vært sammen i 2 og et halvt år og skal flytte sammen til sommeren. Selvtilitten min vokste og se hva jeg fikk henne på stanga. Dette er bare som et eksempel på hvor bra det kan gå (syns nå hvertfall jeg ) Meg: Henne: Så slutt å syns synd på dere selv og kom dere ut i spillet. Du sier mye bra her. Jeg er "gingerkid", tho er jeg det som så flott kalles "daywalker". Jeg har aldri blitt mobbet, og de gangene jeg har blitt kalt ting som redhead ol. har jeg enten bare driti i å bry meg eller påpekt noe som er galt med den andre personen og fått dem til å holde kjeft. Jeg har aldri hatt noe problemer med jenter eller venner, og har hatt flere damer. Og grattis med dama, det er bra motivasjon for andre "gingers" å se at de også kan få seg like fin dame som andre. Vi burde egentlig lage en organisasjon, United Gingers eller noe, som forener alle verdens gingers. Sammen er vi sterke. Vi har Chuck Norris. Vi kan lett få like fine damer som andre. Ikke så mange jenter er så overfladiske mange gutter tror, og vi må bare ta oss sammen og komme oss ut. Lage en organisasjon eller noe hjelper nok litt Det finnes faktisk ganske mange fra før av også Redheadday er en av dem (http://en.wikipedia.org/wiki/Redheadday) Har faktisk veldig lyst å dra ned jeg Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Traynor er helten min. Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Rødt hår tenner alle jenter. Særlig når du trer håret inn i vaginaen og skriker "DET ER SÅ HOT HER AT DET BRENNER" . Selv er jeg rødhåret, og vet at dette funker. Kjæresten min heter Britt. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det morsomst er at de fleste rødhårete gutter har rødt skjegg og rødt pubertets hår Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det morsomst er at de fleste rødhårete gutter har rødt skjegg og rødt pubertets hår Når man først har rødt hår, så kan man like gjerne gå hele veien. Tenk hvor skuffet damen blir hvis hun forventer en penis bekledd med prangende rødt hår, bare for å finne ut at personen ikke er 100 % rød. Ellers må jeg si at hårfargen min har gjort meg immun mot alle slags slengbemerkninger opp gjennom årene, så noe positivt har jeg nå fått der oppe fra også. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Er en del med brunt hår som får rødt skjegg av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg synst damer med rødt hår er drithawt, det er min fetisj nr 1 Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Rødt hår tenner alle jenter. Særlig når du trer håret inn i vaginaen og skriker "DET ER SÅ HOT HER AT DET BRENNER" . Selv er jeg rødhåret, og vet at dette funker. Kjæresten min heter Britt. HAHAHAHAHA, dette er noe av det morsomste jeg har lest på lenge!!! MEN EN POLL admins? og lag forskjellig for gutter og jenter Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Meningsløst å sette opp en poll for å finne ut om alle guttene som besøker denne tråden synes rødt hår på andre gutter er atraktivt imo. Svaret sier jo seg selv. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Faktisk finnes det endel jenter her, ihvertfall på Samfunn forumet. Dessuten har man et valg for gutter og et for jenter. Ikke så alt for mange trolls her heller =) Jeg vil ha en poll. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Pollen blir krasjet av gutter uansett. Så den blir ubrukelig. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Okei, men. Alle sammen. Dorian grey har rett. Rødhårede gutter, er det samme som om man skulle mangle en finger, eller liknende. Rett og slett, en stoor turnoff for majoriteten der ute =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg