Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 husk at det MÅ skilles mellom naturals (gingers) og de som farger det. Fakes er ikke relevant for denne tråden Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 jeg har ofte lurte på om jenter syns rødt hår er atraktivt, eller om de syns det er stygt. (snakker ikke om det er fint,mulig at dere syns det er fint og at dere skulle hatt det og bla bla, men tenker på om dere jenter syns atraktivt...^^) sånn tørt fargesvakt hår er ikke så tiltrekkende fra begge sider tror ejg. men husk- det har veldig lite å si hvis du er sjekk og har selvtillitt og bra stil osv Lenke til kommentar
Orkhanan Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jupp, rødt hår, masse fregner kombinert med metertjukt brille er supersexy. Følte meg veldig truffet Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva er så spesielt med rødt hår? Det er bare en hårfarge, det burde da ikke spille så stor rolle. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Er ikke bare fargen det er snakk om, rødfargede har ofte andre uattraktive attributter som regel også. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva er så spesielt med rødt hår? Det er bare en hårfarge, det burde da ikke spille så stor rolle. Diplomati og bedrevitenhet hører ikke hjemme i en tråd som handler om noe så enkelt og subjektivt som dette. Det handler om at man skal si om man synes rødt hår er attraktivt eller ikke, det er i det hele tatt ganske unødvendig å si at "hårfarge ikke burde spille så stor rolle" - det vet jo alle at hårfarge ikke gjør for de fleste av oss, på linje med størrelse på pupper og penis. Men det er jo der og vi synes noe om det, hvorvidt hårfarge spiller noen rolle eller ikke kan taes i en annen tråd, synes jeg. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Tja, det er bare det at det virker som om den røde hårfargen fremkaller langt større diskusjoner enn f.eks. brunt. Men ok. Som med alle andre hårfarger er rødt attraktivt om det passer personen. Bedre? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ikke helt, det er ytterst få som har rødt hår og er attraktiv. Det trenger ikke være attraktivt fordi det passer personen. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg vil tro det å bli karakterisert som å ha "rødt hår" (som i grunn kan være alt fra et lite rødskjær til henna-rødt) er en større ulempe i gutters øyne enn jenters. En person kan kle rødlig hår fint, og jenter vil kunne synes han er kjekk og ikke bry seg om fargen på håret, men i andre gutters øyne er han alltid en redhead framfor alt. Og seff, det har mye med andre ting også. Nå er ikke rødt hår, fregner og hud som ikke blir brun _nødvendigvis_ forbundet, men hvis man har alt det vil jeg kanskje si at kombinasjonen er noe uheldig. MEN, det er jo ingen grunn til å la det styre livet sitt. Hårfarge får en veldig opphøyd stilling her, fordi det er så vidt annsett som negativt, men det er bedre å bare tenke på det som en ting som ikke er fullt så perfekt med seg selv, i likhet med en vorte på kinnet, hareskår, et stort arr, rart hårfeste etc så kan man fortsatt være kjekk på tross av det. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ikke helt, det er ytterst få som har rødt hår og er attraktiv. Det trenger ikke være attraktivt fordi det passer personen. La meg spørre deg om en ting, hvor mange gutter med rødt hår kjenner du? Hvis du kjenner over halvparten av alle gutter med rødt hår så skal jeg ikke si noe på den påstanden, hvis ikke sier jeg at den er idiotisk. Jeg vil tro det å bli karakterisert som å ha "rødt hår" (som i grunn kan være alt fra et lite rødskjær til henna-rødt) er en større ulempe i gutters øyne enn jenters. En person kan kle rødlig hår fint, og jenter vil kunne synes han er kjekk og ikke bry seg om fargen på håret, men i andre gutters øyne er han alltid en redhead framfor alt. Og seff, det har mye med andre ting også. Nå er ikke rødt hår, fregner og hud som ikke blir brun _nødvendigvis_ forbundet, men hvis man har alt det vil jeg kanskje si at kombinasjonen er noe uheldig. MEN, det er jo ingen grunn til å la det styre livet sitt. Hårfarge får en veldig opphøyd stilling her, fordi det er så vidt annsett som negativt, men det er bedre å bare tenke på det som en ting som ikke er fullt så perfekt med seg selv, i likhet med en vorte på kinnet, hareskår, et stort arr, rart hårfeste etc så kan man fortsatt være kjekk på tross av det. I denne diskusjonen er det også viktig å huske på at det finnes to "grupper" rødhårede. "Daywalkers" og "ginger vitis". Førstnevnte er de som har rødt hår, men likevel ikke har den pigmentfeilen i huden. De har kanskje en pigmentfeil i huden de også, men ikke på samme nivå som "ginger vitis". "Daywalkers" kan bli like brune i huden som f.eks. folk med brunt hår. "Ginger vitis" er de som har rødt hår, og er helt hvite i huden. Men som du sier må man ikke la dette styre livet sitt, og man må ikke la seg påvirke av alle idiotene der ute som har fordommer mot "gingerkids". Ikke aksepter at folk snakker dritt til deg pga. hårfargen, men sett deg i respekt. "Gingerkids" er har ikke forskjellige personligheter enn andre folk. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg tror det er minst like mange uattraktive blonde, svart- og brunhårede som rødhårede. Det er imidlertid lettere å henge seg opp i svakheter hos en rødhåret gitt mengden rødhårede kontra alle andre. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Må man kjenne en med rødt hår for å vite om han er attraktiv eller ikke? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 "Rødt hår og fregner, henger (....)" Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg har en følelse av at det er mange som ser på South Park her, egentlig. Lenke til kommentar
Traynor Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Folk generaliserer oss alt for lett og vi får gjennomgå i dagliglivet etc, men vi har stor skyld i det selv! Fra vi er små begynner vi å bygge opp dårlig selvtilitt og tanker som "jeg bryr meg ikke om hva andre mener!". Det er akuratt disse tankene som får oss mobbet til å starte med. Du kommer aldrig til å få deg dame om du selv synes du er stygg. Selvtilitten kommer ikke av seg selv, man må jobbe for den. ALLE har en eller flere sider av seg som jenter vil ha. Finn denne siden og bruk den til å bygge opp selvtilitt. Det er sånn alle andre gjør det, bare rødhårte (spes gingers som meg) mister troen på segselv før de iheletatt er gamle nok til å bruke det de har fått. Bottom line er: Slutt å syns synd på degselv. Kom deg ut og nyt livet og livet vil komme til deg! Låver Jeg er ginger. Rødt hår, fregner over store deler av kroppen. Blir solbrent etter 10min i sola etc Ikke så akuratt super kjekke egenskaper, men de får duge. Det er ikke disse tingene som gjør en person til den han/hun er, men hva han/hun står for, liker, synes om forskjellige ting og hvordan han/hun selv føler om segselv. Det er ikke noen ny viten at gode tanker fort smitter, sålenge du ikke blir en drittsekk når selvtilitten vokser vil du alltid finne folk som liker deg for akuratt den du er. Skal poste noen eksempler ved og bruke megselv og dama. Jeg er ginger. Vi har vært sammen i 2 og et halvt år og skal flytte sammen til sommeren. Selvtilitten min vokste og se hva jeg fikk henne på stanga. Dette er bare som et eksempel på hvor bra det kan gå (syns nå hvertfall jeg ) Meg: Henne: Så slutt å syns synd på dere selv og kom dere ut i spillet. Lenke til kommentar
Watermeloon Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Personlig synes jeg ikke de fleste gutter med rødt hår er noe fine, men vet om en som er veldig fin (: Selv har jeg fregner, men ikke rødt hår.. ser dere det på samme måte med fregner? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 score for deg traynor pen tøs du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg