Ballus Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Kva syns dykk om grått hår? George Clooney er jo hot. Ellers er ikkje raudt hår på gutar nokon hindring, hovedsakleg er det personen det kjem ann på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 "Å farge håret sitt rødt er som å late som man sitter i rullestol." Man kan være pen til tross for rødt hår, men det skal godt gjøres å være pen pga fargen. Det blir som å mangle en finger eller skjele med øynene eller ikke tåle fløtet - det er kjipt, men man klarer seg likevel. Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg tror ikke Isla hadde gjort seg like bra med blondt eller mørkt hår Jeg synes håret hennes utfyller henne, på en måte ^^ Nydelig! Jeg kom til å tenke på denne tråden da jeg så en random gutt på Oslo S i jula - JA! gutter med rødt hår kan være rrrrrawr! it is confirmed Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hmm, hun der er da falsk redhead? Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Viser ikke det da at det er ønskelig, og absolutt kledelig, å ha rødt hår for noen? Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Måtte le litt når jeg leste denne tråden. Skal vi gå å henge oss for at vi er bleke på grunn av pigmentfeil i huden? Evt har en annen hårfarge enn de fleste som vi ser? Også hva med de tusen millioner sjokoladepuddingene i fjeset? Virker sånn Ja, jeg har rødt hår, fregner og briller. Men bah, folk er forskjellige. Tenk om hele verden bestod av platinablonde jenter og brunhårede gutter? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Man kan være pen til tross for rødt hår, men det skal godt gjøres å være pen pga fargen. Det blir som å mangle en finger eller skjele med øynene eller ikke tåle fløtet - det er kjipt, men man klarer seg likevel. Kom det fra en med rødt hår? Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Tenk om hele verden bestod av platinablonde jenter og brunhårede gutter? Ville vert en veldig mye bedre verden en den vi lever i i dag. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Gutter som har rødt hår på hodet, har ofte rødt hår eh.. andre plasser. Det syns ihvertfall ikke veninnen min noe om. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hva hadde Baktus vært uten det røde håret? Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 En glad son of a bitch som hadde trekt damer. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg synes det kan være riktig så pent på noen. Problemet er vel mer de lyse øyevippene etc. Synes heller ikke at man burde farge håret sitt, det blir sjelden vellykket imo. Da står det ikke til pigmentet man har lenger. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nå er ikke de der gutter akkurat. Sikkert ikke naturlig rødhåret heller. Jeg misliker egentlig mitt røde hår, det er ikke spesielt gøy å skille seg ut ved å være den eneste "røde" (har har) blant 350 elever. Hvorfor meg, liksom; når alle andre nyter blond, svart og brun herlighet? Tror denne tankegangen har hemmet meg i stor grad, og jeg er sikkert det man kan kalle en "venneløs sosial taper". Ikke at jeg bryr meg spesielt, folk må gjerne være så overfladiske de vil. Jeg hadde et håp om å kompensere ved å opptre som en sammensatt, smart og hyggelig fyr, men jeg antar det ikke er noe folk, i alle fall den jevne ungdom, tar i betraktning når de velger venner. Latente gener kan dra til helvete, skulle gjerne hatt pappas sorte manke. På en annen side, han ble skallet i 30årsalderen. Kommer til å snauklippe meg, og holde det snauklipt, over sommeren uansett. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 To av mine beste venner er rødhåret, synes begge to er helt normale og legger ikke merke til hårfargen deres som negativ. Tror dette går mer på hvit hud/fregner etc. Hårfarge har lite å si imo. Rødt hår på jenter synes jeg er veldig hot;) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg sa ikke at "de" var gutter heller, men det var snakk om jenter her, så jeg tok meg friheten til å poste bilder. Men som mange har sagt før meg, så har hårfargen lite å si. Når jeg liker noen så blir de verdens peneste i mine øyne. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Enig med skeptikerne her. Rødt hår (ginger det snakkes om såklart) er i utgangspunktet ikke fint på gutter. Selvfølgelig, har karen et bra utgangspunkt kan han være bra å se på. Men 90% ville foretrukket han "normal" Et vELDIG bra eksempel. Se for deg en tegneseriefigur med mørkt hår. Så. Se for deg denne figuren som ginger. Gingeren blir seende ut som en idiot i forhold, prove me wrong. Men, nå er det heldigvis andre faktorer enn utseende som bestemmer hvor godt man liker en person eller ikke =) Ja for det er ginger jeg er, og jeg vil beholde det sånn uansett hvor mye deiligere jeg hadde blitt som hva enn... Et annet spørsmål er, om jeg kunne ha vært non-ginger ifra jeg var født. Da måtte det blitt revurdert. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Woah, drøye påstander der, gjest. "90 % ville foretrukket han normal". Rødt hår er smokin' hot på gutter, synes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Slettes ikke drøyt. Prove me wrong. Og sånn btw, så gjelder ikke counts fra alle redheadaktivistene her inne lenger. Dere er i mindretall, dermed har vi en konklusjon Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Oh yeah? Let's put up a poll! >:-l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg