Autodidact Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Å være født med rødt hår er omtrent som å være innvandrer, føler jeg. For vikingene, som i stor grad fremstilles som barbarisk rødhåringer var jo innvandrere også. Og de kom til landet lenge etter de innfødte "kommune-brune" ... ... de er horribelt ekle, og det faktum at jeg har vert slik (og kanskje fortsatt er det for noen folk) gjør meg ondt. Der er problemets kjerne med tanke på rødhåringer. Jeg har selv "rødt" hår, og blitt solid mobbet for det på barnskolen. Det blir litt som historien om den stygge andungen, i alle fall for noen av oss. Når jeg sier det, tenker jeg helt på hvordan man vokser som person, eller forfaller - ofte som resultat av omgivelsenes (re)aksjoner mot oss. Jeg ser til støtt og stadig disse "ekle" menneskene, og det som slår meg nesten hver gang er at de fleste av dem som ikke gir et attraktivt førsteinntrykk, oser av mangel på selvtillit. De både kler seg, oppfører seg og steller seg som om de må se mindreverdige ut - og da blir man sett ned på ... Lenke til kommentar
Capria Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 For et år siden ville jeg sagt nei, men nå har jeg klart å bli forelsket i en dønn kjekk rødhåret fyr. Og ja, han er ganske blek og har litt fregner. Men det spiller ingen rolle Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg har orginalt rødbrunt hår, og er ganske bleik (gener fra Skottland) Greier ikke blir brun, men farger håret mitt brunt Er så mange som forbinder fargen med nerder, mest fordi alle nerder ol. på tegneserier og TV har rødt hår med mindre de er svart. Lenke til kommentar
diskusjon4life Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Har ein kompis me rødt hår og han er skamdeilig Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Redheads kan være fint, men ikke på gutter. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Redheads kan være fint, men ikke på gutter. Kan du definere det nærmere? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Gutt=utovertiss Jente=innovertiss Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 "Rødt hår og fregner henge på breiner" Er ikke mange som har rødt hår, det er nesten litt eksklusivt. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Halledussan. Folk med rødt hår kan absolutt være dødspene. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Redheads kan være fint, men ikke på gutter. Kan du definere det nærmere? At min mening er at gutter som har rødt hår, ikke er fint. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Redheads kan være fint, men ikke på gutter. Kan du definere det nærmere? At min mening er at gutter som har rødt hår, ikke er fint. HAHAHAHA, good one Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Var det noe du ikke forsto, eller følte du deg truffet? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Til å være en jente så bør hun føle seg truffet. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Rødhåringer stammer vel fra skottene? Og skottene er kule. Ergo er rødhåringer kule. Ja, alle rødhåringer stammer fra Skottland. Sånn er det bare DET ER EN MUTASJON SOM KAN SKJE BLANT ALLE FOLKEGRUPPER, FOR SVARTE! Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Var det noe du ikke forsto, eller følte du deg truffet? Det var liksom ikke noe å definere nærmere, du bare gjentok det du først sa med annen setningsoppbygning. Synes det var komisk at han skulle ha deg til å definere det. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Derfor ble setningen min som den ble. Det kan forresten være meget pent på jenter, som f. eks: Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Til å være en jente så bør hun føle seg truffet. Og hva kan jeg vite om folks kjønn her inne? Endret 28. desember 2008 av doedskvad Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Kjekk mann med oransje hår: Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Gutter med rødt hår kan være like kjekke som gutter med andre hårfarger. Flere gutter jeg kjenner som ha rødt hår som ser bra ut. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Enig. Hårfarge er ikke såå viktig :O) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg