wûst Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Man kan ikke generalisere hår det på denne måten, men sjekk Joshua Homme. Han her: http://i.realone.com/assets/rn/img/9/0/6/8...8612-slarge.jpg ? Isåfall: Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Bra du tok det beste bildet du kunne finne da, lille venn. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det bildet var like ille som alle andre, lille venn. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det er en stereotype. Jeg har ikke fregner, er ikke spesielt blek heller. Alle med rødt hår er bleke. Ingen er brune, get it. Hvor skrev jeg brun? Hæ? Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg har lagt merke til at jeg helst faller for gutter med mørkere hår, men til syvende og sist har egentlig hårfarge lite å si Slapp av Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det bildet var like ille som alle andre, lille venn. Nei, det er definitivt bedre bilder av ham der ute. Det vet også du, ellers hadde du bare plukket et hvilket som helst bilde du fant. Men du gravde fram dette. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg har rødt hår. La oss være realistiske her, finnes det eklere ting en små bleike rødhårete og fregnete guttunger? NEI! de er horribelt ekle, og det faktum at jeg har vert slik (og kanskje fortsatt er det for noen folk) gjør meg ondt. wy u joinn me not in fight against evil empire of shotaku? FIGHT for honour and death to ivander of infidels! I invite you for fight for victory against army made infidel of shotaku! honour your ancestors and join with sword and mallet! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 min hårfarge er gylden blond, dvs blond med litt rødskjær. skulle ønske jeg bare var blond.... kjerring på fest som referrerte til meg som karen med rødt hår, ikke mye fornøyd da. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg vil ikke si at jeg har en fordel siden jeg har rødt hår akkurat. Jeg ville heller hatt brun eller svart, kunne jeg velge selv. Jenter\kvinner er garantert mere interessert i høy og mørk kar, enn en med rødt hår. Sann er det nok bare.. men som noen sier her, så betyr ikke hår alltid..alt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ingen liker vel hår som brenner. Mensenhår. Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Så brunt hår er bæsjehår ? Så gjennomtenkt posten din er. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg finner rødhåra gutter generelt mer attraktive enn andre gutter. Ingen fetisj eller noe, jeg synes bare rødhåra gutter er noe av det søteste som finnes. Second that. Rødt hår er elsk. Både på gutter og jenter. Joshua Homme er forøvrig heit Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Gidd å være postcountwhore, da ? :O Er det ikke sånn at gutter tenner naturlig på jenter med rødt hår ? Endret 25. desember 2008 av Beaumont Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Rødhåringer stammer vel fra skottene? Og skottene er kule. Ergo er rødhåringer kule. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Gidd å være postcountwhore, da ? :O Har allerede mer enn nok :--D Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 RØDT HÅR OG FREGNER, VOKSER PÅ BREGNER! Har rødt hår jeg, ganske så bleik også. Og fregner i massevis. Ser dårlig også, men bruker linser. Og sist men ikke minst, jeg sitter mye foran pc-en. Stereotype? Maybe... Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kan være cute det Kommer selvfølgelig an på. Jeg mener at personighet har mye med hvordan man oppfatter et utseende å gjøre. Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kan være cute det Kommer selvfølgelig an på. Jeg mener at personighet har mye med hvordan man oppfatter et utseende å gjøre. Det mener jeg også Vakre jenter kan bli heslige når man blir kjent med deres "sanne jeg", og det samme gjelder kjekke gutter. For en som er forelsket så er gjerne den andre personen den vakreste/kjekkeste, uansett om den personen er ustelt, usminket, nylig badet i søle eller ikke. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Rødhåringer stammer vel fra skottene? Og skottene er kule. Ergo er rødhåringer kule. Mulig. Men var ikke rødt hår noe som gikk igjen hos vikinger òg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg