Dorian Gray Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Oh holy Jebus, im zo zorry. Jeg visste ikke at du alltid hadde rett. Så dummmm jeg er. Slå opp rasisme i ordboka Pricks kan bekrefte at jeg sjeldent er enig med ham, men han har jo rett her. Det vet jeg fordi jeg slo opp rasisme i ordboka, og deretter ordet rase: rase m1 (fra it.) gruppe individer innenfor en art med arvelige fellestrekk som skiller dem ut fra andre grupper Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Tror ikke alle har forstått forskjellen mellom preferanse og rasisme her. Men la oss droppe den diskusjonen her. Uansett så har vi slått fast at ikke alle synes rødt=supersexy selv om det finnes unntak. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg er så lite rasist som du kan få det. Jeg har flere venner som har rødt hår Bare fordi jeg ikke synes rødt hår er atraktivt betyr det ikke at jeg er rasist. Det er mange som har rødt hår som ikke er stygt også har jeg lagt merke til etter at jeg ble oppmerksom på det. Det er den mørke dype rødfargen som kommer med hvit hud og masse fregner jeg synes er stygg. Den rødlig blonde med normal nordisk hvit hud er ikke stygt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det hele er vel et definisjonsspørsmål. Men les Dorians innlegg lenger opp, hvordan kan man motsi det? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bare så det er sagt, jeg mener ikke at det er rasisme, jeg prøvde bare å vise at hvis det ene er rasisme så er det andre også det. De er to sider av samme sak, så den ene tingen kan ikke være rasisme uten at den andre tingen også er det. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Dorian forklarer hva en rase er. So? Men rasist da? spør du meg er en rasist en som hater en annen rase. Jeg klarer fint å omgås folk med rødt hår og fregner. Jeg hater de ikke. Jeg er ikke stygg mot de. Jeg oppfører meg mot de akkurat slik som jeg oppfører meg mot alle andre. Så ikke kall meg rasist bare fordi jeg ikke har lyst å ha sex med gutter med rødt hår. Jeg har generelt ikke lyst å ha sex med gutter jeg ikke finner attraktive. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jeg fatter ikke på hvilken måte det er rasistisk å ikke finne rødhårede tiltrekkende. En hårfarge er ikke en egen menneskerase. Endret 11. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Herreminjuledag, for en teit kverulering. Det er da vitterlig ikke rasisme at noen foretrekker et type utseende fremfor et annet. Som noen skrev tidligere, preferanse er noe annet enn rasisme. Definisjon på rasisme: ett sett av holdninger som bygger på den oppfatning at visse raser er andre raser overlegne. Hvordan i all verden får man presset inn det synet at det er rasisme at noen ikke tiltrekkes av rødhårede inn i den definisjonen? Er inn å bruke termen rasisme for tida... Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Herreminjuledag, for en teit kverulering. Det er da vitterlig ikke rasisme at noen foretrekker et type utseende fremfor et annet. Som noen skrev tidligere, preferanse er noe annet enn rasisme. Definisjon på rasisme: ett sett av holdninger som bygger på den oppfatning at visse raser er andre raser overlegne. Hvordan i all verden får man presset inn det synet at det er rasisme at noen ikke tiltrekkes av rødhårede inn i den definisjonen? Er inn å bruke termen rasisme for tida... Takk! Den trengte de å høre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, det gjorde "vi" virkelig. Huffameg. Som jeg sa lenger opp så er det et definisjonsspørsmål. Håper dere leste det og ikke rettet alle disse lange innleggene mot meg, siden jeg ikke har sagt at jeg mener det ene eller det andre. Jeg hadde heller ikke hatt sex med noe(n) jeg ikke blir tent av. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det er ikke ett definisjonsspørsmål. Det er ikke rasisme om man ikke tiltrekkes av rødhårede uansett hva du liker å tro. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Dere vil virkelig ikke høre. Hvis det er rasisme å ikke ville ha sex/barn med en svart er det også rasisme å ikke ville ha sex med en med rødt hår. OM det er rasisme er et DEFINISJONSSPØRSMÅL, altså avhenger det av definisjonen til rasisme. Dette kan vel umulig tolkes feil? såh, definisjon: rasismesubst. m entall rasisme [ɾɑˈsismə] syn som hevder at noen raser er bedre enn andre Da kan man kanskje diskutere om det er rasisme eller ikke, men det er vel i bunn og grunn ikke det. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Jeg vil ikke ha sex med blonde gutter jeg ikke finner attraktive heller, eller mørkhårede gutter jeg ikke finner attraktive. Jeg finner ikke rødhårede gutter attraktive, og vil derfor ikke ha sex med de. Undskyld meg, det er snakk om hva man finner tiltrekkende! Jeg finner 50cent, Chris Brown og T.I tiltrekkende, og jeg synes menn fra Korea og Thailand er noe av det mest tiltrekkende som finnes. Jeg er også tiltrukket av typen min som er mørkeblond. Du kan virkelig ikke komme her å si at det å ikke ville ha sex med en rødhåret mann er det samme som rasisme. Og jeg synes ikke "rasen" med rødhårede folk er mindre verdt enn andre fordi. De er da akkurat like gode mennesker som alle andre selv om jeg ikke vil ha de inni meg;) Endret 12. mars 2009 av Linn_Christin Lenke til kommentar
Godot Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvis folk ikke vil ha sex med deg på grunn av hårfargen din, bytt hårfarge. Problemet løst. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Om en rødhåret gutt ser akkurat lik ut som en mørkhåret gutt, bortsett fra at håret hans har rødt skjær, da har jeg ingen problem med å finne han atraktiv dersom alt annet er pent også Men rødt hår, røde kroppshår, hvit hud og fregner er det jeg ser for meg når jeg tenker på den typiske rødhårede gutten. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Og når jeg ser bildet av deg, tenker jeg automatisk "overfladisk og bitchy". Stereotyper er fine, de. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvilke grunner har du for å tro på det motsatte da? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Og når jeg ser bildet av deg, tenker jeg automatisk "overfladisk og bitchy". Stereotyper er fine, de. Det er jo veldig off topic, siden jeg ikke har rødt hår Men jeg skjønner at du føler deg såret over mine meninger, og på den måten har behov for å prøve å "ta igjen" :!: Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Når jeg hører "nordmann med rødt hår", tenker jeg på vikinger. Fryktløse barbariske hedninger ... Nei, jeg har ikke rødt hår og fregner. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Greit, dette er ei jente, men hun ser ganske bra ut til å ha gingivitis: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=541789 Legg på litt sminke, trekk fra at hun har vært stengt inne av en gammel pedo i mangfoldige år, og resultatet er at hun er veldig doable. Endret 20. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg