Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

rødt hår atraktivt på gutter?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Huden med fregnene og kroppshår og øyenbryn avslører jo, og det blir seende rart ut

En jeg kjenner farga håret svart når han egentlig hadde rødt-. Var veldig lite attraktivt.

Hvorfor har dere denne stereotypen brent fast i minnet deres? ARH! Det er faktisk ikke alle som har rødt hår som har fregner også. Det blir det samme som om jeg sier at alle som har blondt hår er dumme. Og om man faktisk tar litt sol, og holder seg litt utendørs om sommeren, så er det fullt mulig å få en helt OK farge selv om man har rødt hår.

Dere må slutte å være så trangsynte. Som jeg har sagt tidligere, en person med rødt hår er ikke _alltid_ en person med likbleik hud, fregner, ILDTØDT hår og evt briller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS spør jo om det er attraktivt med rødt hår på gutter, og da må jo folk få svare! JEg skjønner at det kanskje er et sårt tema, for som noen sa: vi kan ikke velge utseendet selv.

Og jeg får ikke panikk om jeg møter en gutt med rødt hår, men jeg foretrekker brunt/lyst fordi jeg syns det er finere.

Jeg har faktisk aldri møtt/sett en fyr med rødt hår som ser pen ut.

Lenke til kommentar

Syns det er teit at folk tar helt av på at enkelte her i tråden ikke syns rødt hår er attraktivt.

Det er jo hele poenget med tråden, at man skal si hva man mener. Jeg syns ikke rødt hår er spesielt fint, og det er min mening. Dere trenger jo ikke bli supergrinete av den grunn.

Det er som om jeg skulle bli dritsur når enkelte sa at de ikke liker jenter med piercinger?

Greit nok at man ikke er født med piercinger, men det er like mye ett valg som å ha rødt hår. Det er jo bare å farge det om man er så misfornøyd med det.

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar
Syns det er teit at folk tar helt av på at enkelte her i tråden ikke syns rødt hår er attraktivt.

Det er jo hele poenget med tråden, at man skal si hva man mener. Jeg syns ikke rødt hår er spesielt fint, og det er min mening. Dere trenger jo ikke bli supergrinete av den grunn.

Det er som om jeg skulle bli dritsur når enkelte sa at de ikke liker jenter med piercinger?

Greit nok at man ikke er født med piercinger, men det er like mye ett valg å ha rødt hår. Det er jo bare å farge det om man er så misfornøyd med det.

Har du lest gjennom tråden? Har du sett noen av utsagnene? Greit, det har nok sporet litt av hoveddiskusjonen som er om rødt hår er attraktivt på gutter, men enkelte påstander/utsagn i denne tråden har jo skreket diskusjon lang vei.

Og jeg er selv ikke noe kjempefan av rødt hår, men det er det at med en gang det nevnes rødt hår, så tenker tydeligvis folk på en kritthvit person med ildrødt hår og fregner. Det er DET som irriterer meg.

Lenke til kommentar
Dermed å styrke vårt rykte om og ofte ha en veldig fin personlighet (håper dette er et rykte ^^).

Jeg må nok skuffe deg her, jeg tror ikke det går noen slike rykter rundt. Det nærmeste man kommer et rykte er at man fremstår som arrogant og tror at sin egen moral er bedre enn andres, noe som blir styrket av posten din.

Lenke til kommentar
Exactly! Å ikke ville ha barn med noen som har rødt hår er altså IKKE det samme som å ikke ville ha barn med en fra Somalia.

Men det er det samme som å ikke ville ha barn med en med en annen hudfarge. Rasisme eller ikke, det er nøyaktig samme sak.

Lenke til kommentar
jeg har ofte lurte på om jenter syns rødt hår er atraktivt, eller om de syns det er stygt. (snakker ikke om det er fint,

mulig at dere syns det er fint og at dere skulle hatt det og bla bla, men tenker på om dere jenter syns atraktivt...^^)

Naturlig: Ja!!

Farget: Hvis han kler det

;)

Lenke til kommentar
Exactly! Å ikke ville ha barn med noen som har rødt hår er altså IKKE det samme som å ikke ville ha barn med en fra Somalia.

Men det er det samme som å ikke ville ha barn med en med en annen hudfarge. Rasisme eller ikke, det er nøyaktig samme sak.

Seksual- eller kjærleikspreferansar er sjølvsagt ikkje rasisme uansett kva dei går på. Det vere seg rødt hår, svart hud, kviser, fødselsmerker, høgde, etc.

Ein kan ikkje skrike rasisme berre fordi folk har ulike meininger om kva som er fint. I så tilfelle er tett opp til samtlige av verdas befolkning skyldige i ein grad av rasisme.

Lenke til kommentar
Seksual- eller kjærleikspreferansar er sjølvsagt ikkje rasisme uansett kva dei går på. Det vere seg rødt hår, svart hud, kviser, fødselsmerker, høgde, etc.

Ein kan ikkje skrike rasisme berre fordi folk har ulike meininger om kva som er fint. I så tilfelle er tett opp til samtlige av verdas befolkning skyldige i ein grad av rasisme.

Hvis det er rasisme å ikke ville ha barn med en annen hudfarge, er det rasisme å ikke ville ha barn med rødt hår.

Lenke til kommentar

Det er så tåpelig med folk som skriker rasisme bare for småting. Det er ikke rasisme om noen foretrekker f.eks. høy og mørk i stedet for lav og lys. Man kan jo ikke noe for hvem man blir tiltrukket av?

Å si "jeg kommer aldri til å få barn med en med rødt hår" er vel å ta i, men det er jo sant da, hvis man ikke tiltrekkes av rødt hår så vil man jo ikke være med dem, og heller ikke få barn.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev:

Altså: UAVHENGIG AV OM MAN KALLER DET RASISME ELLER IKKE, ER DET SAMME SAK.

Har dere fått det inn i skallen nå?

Lenke til kommentar
Som jeg skrev:

Altså: UAVHENGIG AV OM MAN KALLER DET RASISME ELLER IKKE, ER DET SAMME SAK.

Har dere fått det inn i skallen nå?

Oh holy Jebus, im zo zorry. Jeg visste ikke at du alltid hadde rett. Så dummmm jeg er.

Slå opp rasisme i ordboka

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...