Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

rødt hår atraktivt på gutter?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er rødt hår en egen rase nå da?

Jeg hadde ikke hatt noe imot å få barn med en mørkhudet, eller en asiat, eller en tyrker. Det er faktisk de peneste barna ;) Mørkt hår og mørke øyne.

Jasså, din rasist. Flytt til Tyrkia da! :p

Endret av Overdox
Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Er rødt hår en egen rase nå da?

Jeg hadde ikke hatt noe imot å få barn med en mørkhudet, eller en asiat, eller en tyrker. Det er faktisk de peneste barna ;) Mørkt hår og mørke øyne.

Exactly! Å ikke ville ha barn med noen som har rødt hår er altså IKKE det samme som å ikke ville ha barn med en fra Somalia. Slutt å motsi deg selv og heller kom med noen argumenter du kan stå inne for.

Lenke til kommentar

Unger med orange hår og fregner vil jeg påstå er mindre attraktive. Men nå blir jo håret dems ofte brunere med åra, og fregnene forsvinner kanskje.. Hvis ikke, forblir de mindre attraktive, imo. Men det er heeeelt sikkert flere med andre meninger enn meg :)

Anbefaler deg å ta en titt på South Park episode 911 - Ginger Kids

Lenke til kommentar

Er vel ikke så vanlig å kle svart hår med mindre det er medfødt generelt tror jeg, blir fort veldig bleik og rar av det. Folk med rødlig hår bør vel helst gå blond hvis det skal passe til huden, selv om jeg kjenner flere blonde som blir hummere i sola og flere rødhårede som blir ordentlig brune.

Lenke til kommentar

Jeg limte inn et bilde av ei søt jente i denne tråden. Hun er med på ungkaren, og jeg så det programmet i kveld. Mannfolket mitt sa til og med at hun var en pen raunex !!! Og da er det ille. Han hater rødt hår mer enn meg :p

Noen kan faktisk være veldig penge, men sånn generelt, så er jeg ingen fan av illrødt hår og fregner.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Hehe. Denne tråden viser i hvert fall en veldig viktig ting:

- Rødt hår er verdens beste hårfarge når det gjelder og automatisk å selektere vekk drittsekker. Så flott for oss :D

Ellers så må jeg si at det forbauser meg at så mange hater rødt hår. Det stammer kanskje fra sjeldenheten og dermed appellerer til folks ønske om og ikke skille seg ut, man skiller seg nemlig ut om kjæresten er annerledes. Noe som er litt trist. Men men, man kan ikke forandre folks ønske om å passe inn i et overfladisk samfunn.

Det folk flest nå diskuterer er ikke om rødt hår er attraktivt, men om rødt hår, fregner og kritt hvit hud er fint. Trist for meg og andre som meg at denne kombinasjonen avskys så mye mer enn andre ting, men vær nå nøye på og ikke dra alle med rødt hår under samme kam som oss. Alle bildene dere viser som ”eksempel” er av southparks ”daywalkers”. Så det er relevant for trådstarter om dere synes dette er pent, men det er ikke et argument for det diskusjonen har gått over til.

Personlig synes jeg rødt hår kombinert med fregner og veldig hvit hud er mindre pent enn andre utsende arter. Det er her ikke snakk om rasisme (selv om visse folk i denne tråden greier dra linjer som minner veldig om rasisme) men personlige preferanser. Alle kan ikke like samme personer og det er greit, men ikke glem at de fleste ikke velger selv hvordan man ser ut. Utsende er noe som er forutvalgt, mens personlighet formes med tiden. Det blir kanskje en smule primitivt å velge make etter gener? Så LinniC; hvis du ikke vil ha unger med rødt hår er det for så vidt greit. Da slipper bare de søte små rødhårete ungene få dine normer og verdier. Dermed å styrke vårt rykte om og ofte ha en veldig fin personlighet (håper dette er et rykte ^^).

Men uansett er det veldig kjekt å se alle kverulantene som kjemper for og mot rødhårete. Det styrker bare saken når man gjentatte ganger ser at folk som kverulerer for rødhårete generelt er mye mer sympatiske og lune personer enn de som kjemper mot. Flott at alle vil være ærlige, men forstå at visse saker krever litt skjønn, og alle meninger er ikke til for å dele. Eks. er om LinniC får en rødhåret unge og han tilfeldig vis skulle finne dette en gang i fremtiden. Tenk så knusende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...