Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

rødt hår atraktivt på gutter?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Typisk at de mest ekstreme tilfellene er de som oftest blir fremstillt i media/filmer osv. Det skaper en stereotyp som er helt feil.

 

 

Stakkars oss, liksom :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Litt skummelt å si at man ikke vil ha røde unger osv.. Jeg har ei venninne som har en rødhåret unge, og hun sa før hun fikk barn at hun IKKE ville ha en rød unge :p Man blir glade i de uansett.

 

Har man først fått en sånn avskyelig skapning så har man ikke mye man skulle sagt om den saken, ikke på 18 år ihvertfall :fun:

Lenke til kommentar
Litt skummelt å si at man ikke vil ha røde unger osv.. Jeg har ei venninne som har en rødhåret unge, og hun sa før hun fikk barn at hun IKKE ville ha en rød unge :p Man blir glade i de uansett.

 

Jeg tenker det samme. Tenk så flaut det hadde vært om min barn ble rødhåret, når alle vennene mine vet at jeg synes rødt hår er noe av det styggeste som finnes :ph34r:

Lenke til kommentar

Hehe

Pass deg! Begge foreldrene mine har mørkeblondt hår, men var så uheldige å få en unge med rødt hår (meg). Tror foreldrene mine ble ganske skuffa og tror nok ikke de er så glad i meg som broren min som har vanlig mørkeblondt hår. Nei, fra spøk til alvor, så blir man nok like glad i ungene sine uansett hårfarge (håper jeg da...).

 

Uansett så synes jeg gutter med rødt hår kan være ganske så søtt. Men som en annen sa her er så er det ikke bare hårfarge som gjør en person attraktiv.

Lenke til kommentar

Måtte le litt sånn smått den den posten over meg. :p

 

Typisk at de mest ekstreme tilfellene er de som oftest blir fremstillt i media/filmer osv. Det skaper en stereotyp som er helt feil.

 

 

Stakkars oss, liksom :p

 

Media er jo virkelig den rette måten å få informasjonssirkelen til å gå.

 

... :hmm:

Lenke til kommentar
Litt skummelt å si at man ikke vil ha røde unger osv.. Jeg har ei venninne som har en rødhåret unge, og hun sa før hun fikk barn at hun IKKE ville ha en rød unge :p Man blir glade i de uansett.

 

Jeg tenker det samme. Tenk så flaut det hadde vært om min barn ble rødhåret, når alle vennene mine vet at jeg synes rødt hår er noe av det styggeste som finnes :ph34r:

 

Trur de får en helt annen tankegang da. Om det verste skulle skje.

Lenke til kommentar
Jeg tenker det samme. Tenk så flaut det hadde vært om min barn ble rødhåret, når alle vennene mine vet at jeg synes rødt hår er noe av det styggeste som finnes :ph34r:

Da har ikkje Du sett mykje stygt ...

 

Sjølv synest eg ikkje rødt hår er stygt på jenter, og forsåvidt ikkje på gutter heller. Hadde ikkje hatt noko i mot og være raudhåra sjølv, really.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Det sier du bare fordi du er bitter.

 

Det er jo en helt ærlig ting. Samme som at noen ikke ville hatt barn med en mann fra somalia fordi de ikke vil ha mørke barn

 

 

Vel, hvis man ikke vil ha barn med en person fra Somalia pga. hudfarge er man det som kalles "rasist". Rasisme forekommer som følge av uvitenhet, dumhet osv. Forstår meg ikke på folk som dømmer etter hudfarge eller hårfarge for den saks skyld, for meg virker det helt bak mål.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...