Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

rødt hår atraktivt på gutter?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk generaliserer oss alt for lett og vi får gjennomgå i dagliglivet etc, men vi har stor skyld i det selv! Fra vi er små begynner vi å bygge opp dårlig selvtilitt og tanker som "jeg bryr meg ikke om hva andre mener!". Det er akuratt disse tankene som får oss mobbet til å starte med.

 

Du kommer aldrig til å få deg dame om du selv synes du er stygg. Selvtilitten kommer ikke av seg selv, man må jobbe for den. ALLE har en eller flere sider av seg som jenter vil ha. Finn denne siden og bruk den til å bygge opp selvtilitt. Det er sånn alle andre gjør det, bare rødhårte (spes gingers som meg) mister troen på segselv før de iheletatt er gamle nok til å bruke det de har fått.

 

Bottom line er: Slutt å syns synd på degselv. Kom deg ut og nyt livet og livet vil komme til deg! Låver :)

 

Jeg er ginger. Rødt hår, fregner over store deler av kroppen. Blir solbrent etter 10min i sola etc :p Ikke så akuratt super kjekke egenskaper, men de får duge. Det er ikke disse tingene som gjør en person til den han/hun er, men hva han/hun står for, liker, synes om forskjellige ting og hvordan han/hun selv føler om segselv. Det er ikke noen ny viten at gode tanker fort smitter, sålenge du ikke blir en drittsekk når selvtilitten vokser vil du alltid finne folk som liker deg for akuratt den du er.

 

Skal poste noen eksempler ved og bruke megselv og dama.

Jeg er ginger. Vi har vært sammen i 2 og et halvt år og skal flytte sammen til sommeren. Selvtilitten min vokste og se hva jeg fikk henne på stanga. Dette er bare som et eksempel på hvor bra det kan gå (syns nå hvertfall jeg :D )

 

Meg:

 

n667751222_2312871_2117.jpg

 

n692721092_1551440_4827.jpg

 

 

 

 

Henne:

 

n692721092_2367644_3142.jpg

 

n692721092_2367643_2711.jpg

 

 

 

Så slutt å syns synd på dere selv og kom dere ut i spillet.

Du sier mye bra her. Jeg er "gingerkid", tho er jeg det som så flott kalles "daywalker". Jeg har aldri blitt mobbet, og de gangene jeg har blitt kalt ting som redhead ol. har jeg enten bare driti i å bry meg eller påpekt noe som er galt med den andre personen og fått dem til å holde kjeft. Jeg har aldri hatt noe problemer med jenter eller venner, og har hatt flere damer.

 

Vi burde egentlig lage en organisasjon, United Gingers eller noe, som forener alle verdens gingers. Sammen er vi sterke.

 

Vi har Chuck Norris.

Endret av nwork
Lenke til kommentar

Folk generaliserer oss alt for lett og vi får gjennomgå i dagliglivet etc, men vi har stor skyld i det selv! Fra vi er små begynner vi å bygge opp dårlig selvtilitt og tanker som "jeg bryr meg ikke om hva andre mener!". Det er akuratt disse tankene som får oss mobbet til å starte med.

 

Du kommer aldrig til å få deg dame om du selv synes du er stygg. Selvtilitten kommer ikke av seg selv, man må jobbe for den. ALLE har en eller flere sider av seg som jenter vil ha. Finn denne siden og bruk den til å bygge opp selvtilitt. Det er sånn alle andre gjør det, bare rødhårte (spes gingers som meg) mister troen på segselv før de iheletatt er gamle nok til å bruke det de har fått.

 

Bottom line er: Slutt å syns synd på degselv. Kom deg ut og nyt livet og livet vil komme til deg! Låver :)

 

Jeg er ginger. Rødt hår, fregner over store deler av kroppen. Blir solbrent etter 10min i sola etc :p Ikke så akuratt super kjekke egenskaper, men de får duge. Det er ikke disse tingene som gjør en person til den han/hun er, men hva han/hun står for, liker, synes om forskjellige ting og hvordan han/hun selv føler om segselv. Det er ikke noen ny viten at gode tanker fort smitter, sålenge du ikke blir en drittsekk når selvtilitten vokser vil du alltid finne folk som liker deg for akuratt den du er.

 

Skal poste noen eksempler ved og bruke megselv og dama.

Jeg er ginger. Vi har vært sammen i 2 og et halvt år og skal flytte sammen til sommeren. Selvtilitten min vokste og se hva jeg fikk henne på stanga. Dette er bare som et eksempel på hvor bra det kan gå (syns nå hvertfall jeg :D )

 

Meg:

 

n667751222_2312871_2117.jpg

 

n692721092_1551440_4827.jpg

 

 

 

 

Henne:

 

n692721092_2367644_3142.jpg

 

n692721092_2367643_2711.jpg

 

 

 

Så slutt å syns synd på dere selv og kom dere ut i spillet.

Du sier mye bra her. Jeg er "gingerkid", tho er jeg det som så flott kalles "daywalker". Jeg har aldri blitt mobbet, og de gangene jeg har blitt kalt ting som redhead ol. har jeg enten bare driti i å bry meg eller påpekt noe som er galt med den andre personen og fått dem til å holde kjeft. Jeg har aldri hatt noe problemer med jenter eller venner, og har hatt flere damer.

 

Og grattis med dama, det er bra motivasjon for andre "gingers" å se at de også kan få seg like fin dame som andre. Vi burde egentlig lage en organisasjon, United Gingers eller noe, som forener alle verdens gingers. Sammen er vi sterke.

 

Vi har Chuck Norris.

 

 

Vi kan lett få like fine damer som andre. Ikke så mange jenter er så overfladiske mange gutter tror, og vi må bare ta oss sammen og komme oss ut. Lage en organisasjon eller noe hjelper nok litt :) Det finnes faktisk ganske mange fra før av også :) Redheadday er en av dem :) (http://en.wikipedia.org/wiki/Redheadday)

Har faktisk veldig lyst å dra ned jeg :D

Lenke til kommentar
Det morsomst er at de fleste rødhårete gutter har rødt skjegg og rødt pubertets hår ;)

 

Når man først har rødt hår, så kan man like gjerne gå hele veien. Tenk hvor skuffet damen blir hvis hun forventer en penis bekledd med prangende rødt hår, bare for å finne ut at personen ikke er 100 % rød.

 

Ellers må jeg si at hårfargen min har gjort meg immun mot alle slags slengbemerkninger opp gjennom årene, så noe positivt har jeg nå fått der oppe fra også.

Lenke til kommentar
Rødt hår tenner alle jenter. Særlig når du trer håret inn i vaginaen og skriker "DET ER SÅ HOT HER AT DET BRENNER" . Selv er jeg rødhåret, og vet at dette funker. Kjæresten min heter Britt.

HAHAHAHAHA, dette er noe av det morsomste jeg har lest på lenge!!!

 

MEN EN POLL admins? og lag forskjellig for gutter og jenter

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...