xxm0rtyque Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Hallo! Har seg nå slik at jeg må ty til å oppgradere litt i PCen min, ettersom den ikke holder mål lengere.. Gikk til innkjøp av en Asus GeForce EN9400 GT lav-profil for 2 uker siden, men dette var visst ikke nokk.. Problemet er at PCen er ganske så tynn, og liten dermed vanskelig å finne deler til Hva trur dere? Så litt innpå hjemmesiden til HP, og der var de nyeste modellene av PCen min oppført med div. spesifikasjoner osv.. Link (trykkbar) Noen steder det går ann å kjøpe noe av dette ? Edit: Og det står at det er 2GB som er maksimum på dataen min.. Altså INGEN mulighet for å oppgradere til 4 - 6 - 8 ? Endret 23. desember 2008 av xxm0rtyque Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 noen som vet om det går ann å få kjøpt delene fra s3642sc separat? skulle gjerne hatt hovedkortet fra denne pcen eller vet dere om ett hovedkort som vil passe i pcen min? jeg har m2nc51-ar hovedkort Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Tror nok at å skaffe det hovedkortet separat kan bli veldig vansklig, kan jo hende at et mini-Atx hovedkort hadde passa, men HP kan ofte finne på å bruke egne mål på sine hovedkort spesiellt med sånne små pcer som det. Ville nok heller ha anbefalt deg å selge den pcen og heller kjøpe deg en ny selvbygged eller ferdig bygget fra komplett, nettshop etc... de pcene bruker standard-mål og er ofte veldig lett og oppgradere i etter tid. Endret 7. januar 2009 av super_1990 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå