Gå til innhold

Løst - Slett

Thisguy

Anbefalte innlegg

Hei, etter litt frem å tilbake har jeg nå redigert innlegget, håper spørsmålet er stilt riktig nå.

Kjøpte nylig en ny strømforsyning, Corsair tx 750 w.

Jeg ser til min fortvilelse at hovedkortet mitt ikke støtter for p8 kontakt, hvordan skal jeg da få det hele til å fungere? Hovedkortet mitt støtter kun for 2pins kontakter, er det mulig å skaffe en adapter?

Ville satt stor pris på hjelp!

Endret av Thisguy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mener at du må se nøyere etter, i det minste gi oss ett bilde av PSU'en din sitt ledningsnett.

For ALLE nyere PSUer har P4 kontakten og P4+, disse to kobles til hovedkortet og utgjør denne 8 pinneren du tenker på.

Ja, du har nok rett. Jeg kommer tilbake med et bilde imorgen, kan muligens være at hovedkortet ikke støtter for 8 pin?

Lenke til kommentar
Jeg mener at du må se nøyere etter, i det minste gi oss ett bilde av PSU'en din sitt ledningsnett.

For ALLE nyere PSUer har P4 kontakten og P4+, disse to kobles til hovedkortet og utgjør denne 8 pinneren du tenker på.

Ja, du har nok rett. Jeg kommer tilbake med et bilde imorgen, kan muligens være at hovedkortet ikke støtter for 8 pin?

Jeg tror også at jeg sa feil med navnene, hovedkortet har støtte for p2. Strømforsyningen min har en p8 kontakt.

Beklager for feil, jeg er ganske ny når det kommer til å installere strømforsyninger og slikt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...