Thisguy Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Hei, etter litt frem å tilbake har jeg nå redigert innlegget, håper spørsmålet er stilt riktig nå. Kjøpte nylig en ny strømforsyning, Corsair tx 750 w. Jeg ser til min fortvilelse at hovedkortet mitt ikke støtter for p8 kontakt, hvordan skal jeg da få det hele til å fungere? Hovedkortet mitt støtter kun for 2pins kontakter, er det mulig å skaffe en adapter? Ville satt stor pris på hjelp! Endret 31. desember 2008 av Thisguy Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Er nok du som blingser... Denne typen kontakter er 2 delt så du må finne enda en 4 pinners kontakt. Lenke til kommentar
Thisguy Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Er nok du som blingser... Denne typen kontakter er 2 delt så du må finne enda en 4 pinners kontakt. Ja, du har nok rett. Jeg redigerte innlegget. Kan være mulig at dette blir litt vanskelig å besvare for dere.. Men det finner vi vel ut. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg mener at du må se nøyere etter, i det minste gi oss ett bilde av PSU'en din sitt ledningsnett. For ALLE nyere PSUer har P4 kontakten og P4+, disse to kobles til hovedkortet og utgjør denne 8 pinneren du tenker på. Lenke til kommentar
Thisguy Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg mener at du må se nøyere etter, i det minste gi oss ett bilde av PSU'en din sitt ledningsnett.For ALLE nyere PSUer har P4 kontakten og P4+, disse to kobles til hovedkortet og utgjør denne 8 pinneren du tenker på. Ja, du har nok rett. Jeg kommer tilbake med et bilde imorgen, kan muligens være at hovedkortet ikke støtter for 8 pin? Lenke til kommentar
Thisguy Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg mener at du må se nøyere etter, i det minste gi oss ett bilde av PSU'en din sitt ledningsnett.For ALLE nyere PSUer har P4 kontakten og P4+, disse to kobles til hovedkortet og utgjør denne 8 pinneren du tenker på. Ja, du har nok rett. Jeg kommer tilbake med et bilde imorgen, kan muligens være at hovedkortet ikke støtter for 8 pin? Jeg tror også at jeg sa feil med navnene, hovedkortet har støtte for p2. Strømforsyningen min har en p8 kontakt. Beklager for feil, jeg er ganske ny når det kommer til å installere strømforsyninger og slikt Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Nå du kommer med bilde av kontaktene på strømforsyningen må du også legge ut bilde og info om hovedkortet ditt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå