DELLARMADA Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvor gammel er du? Hvor lenge har du trent? Hvor høy er du? Hvor mye veier du? Hva er maksløft i mark? Hva er maksløft i knebøy? Hva er maksløft i benkpress? Hvor gammel er du? 18 Hvor lenge har du trent? siden starten av sommerferien med styrkeløft. før sommeren har jeg spilt fotball i alle år... Hvor høy er du? 184 cm Hvor mye veier du? 74,9 kg Hva er maksløft i mark? lenge siden jeg prøvde, men 150 kg Hva er maksløft i knebøy? vet ikke Hva er maksløft i benkpress? 92,5 kg Lenke til kommentar
Robols Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Vi har allerede en lignende tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1029338 Lenke til kommentar
DELLARMADA Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 ja, men få som skriver: Hvor gammel er du? Hvor lenge har du trent? Hvor høy er du? Hvor mye veier du? Kanskje dette blir for personlig, men jeg valgte å starte en tråd uans Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det er nok med ein tråd, du kan heller oppfordre dei til å skrive meir info i den tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg