janken Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg trenger et kamera som helst ikke overstiger 4000,- noe særlig. Bør være god bildekvalitet og fint med en del funksjoner. Kameraet bør være lite og ikke romskip lignende. takker for tips. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Et utgangspunkt kan være anbefalingene våre. Trykk på "anbefalinger" i menyen øverst. Jeg holder på med en test av Ixus 400 nå, og fokusen bråker svært mye. Den har også dårlig batterikapasitet. Men det er jo fint å se på, da. MLW Lenke til kommentar
janken Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 At fokusen bråker mye mener jeg ikke betyr så mye. Regner med at de fleste er enige med meg der? Det som betyr MEST på et kamera er jo bildekvaliteten,pixel og størrelse(vekt) og zoom. Om jeg kan ta 70 eller 100 bilde på kameraet betyr heller ikke så mye. Kan vel bruke oppladdbare? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Det oppladbare batteriet til Ixus er proprietært og dyrt. Ut fra de kriteriene du setter opp ville jeg valgt Ixus 400. Hvis du vil ha et enda mindre kamera (som faktisk også er bedre å bruke) ville jeg valgt Casio Z3. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå