Gordion Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Bestilet kreatin fra norkost.no, men det fulgte ikke med teskje. Noen som vet hvor mange gram en spiseskje utgjør? Endret 22. desember 2008 av Gordion Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 jeg har ryddet i tråden. oppfør dere sakelig. gå på sak og ikke person. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) 1 spiseskje vet jeg ikke, men en teskje er 5 gram, med en liten topp på, altså ikke helt rak.... forresten ligger det en HELT tilsvarende tråd her, rett under deg.. edit: forresten gjør det ikke det, var visst denne tråden.. hvor alle innlegg visstnok har blitt fjernet av en eller annen merkelig grunn.. Endret 30. desember 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
DMN Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 vet ikke med kreatinet fra norkost, men i de aller fleste kreatiner er det en gjennomsiktig plastskje som ikke kommer fram med mindre du rister litt på boksen. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg trodde også at det lå en plastskje der, har tafset igjennom hele posen og har ikke funnet noe, derfor må jeg bruke teskje Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Vanlig dosering av kreatinmonohydrat är en uppladdningsfas på 5-7 dagar, då man tar 4 x 5 gram per dag. Varje dos tas i 5 deciliter vatten, gärna ljummet för ökad löslighet. Uppladdningsfasen följs sedan av en 4-6 veckors underhållsfas, med 5 gram per dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå