UniQueKakarot Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hei! Jeg har ett lite problem med en nybygd maskin. Når jeg prøver å starte opp maskinen så får jeg beskjed om at maskinen finner ingen disk og at jeg må gå i BIOS og justere boot innstillingene. Men problemet kommer inn her, jeg får ikke til å gå inn i BIOS. Uansett hva jeg trykker, Del, enter, Esc.. Ingen ting fungerer.. Noen som har forslag til hva det kan være som er årsaken til problemet? Blir glad for all respons! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Prøvd med et ps/2 tastatur? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Lese manualen kanskje...står der hva du skal trykke...(F2?) Endret 22. desember 2008 av taz Lenke til kommentar
CoffeeBoy Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvis problemet er at du hammrer på del knappen når "trykk del for å enter setup mode" vises e.l så hadde jeg sjekka keyboard ledningen Men om du ikke kommer til det stedet, så hadde jeg resatt CMOS på hovedkortet. Står beskrevet i manualen hvordan om du ikke har gjort det før Lenke til kommentar
UniQueKakarot Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg er ikke helt nybegynner i faget så jeg hva jeg skal trykke. Ledningen på tastaturet står også skikkelig i. Men skal prøve å resete CMOS og se hva som skjer! Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 har du USB eller Ps2 keybord? Lenke til kommentar
Soleku Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Har samme problemet som deg:S Lenke til kommentar
UniQueKakarot Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg har Asus P5Q Pro HK. Btw så fikk jeg det til! Jeg koblet Sata kabelen fra hardisken til Sata_E1 kontakten på hovedkortet og da funket det som det skulle. Jeg bruker USB keyboard. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 skaff deg et PS2 keybord. USB funker ikke før du slår det på i biosen Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det varierer nok, jeg har aldri sett et hk der usb tastatur ikke funker. Abit bx133-raid fra 2001 funker helt fint med usb tastatur, har aldri brukt ps/2 tastatur på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå