Gå til innhold

The Gathering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er vel fra onsdag til søndag hver påske.

Mulig (vet ikke), men for dere som ikke er helt med, så er det verdt å vite at påske er langt i fra samme dato hvert år, tror det varierer med opptil fem uker eller noe. Det er i hvert fall i påska..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Mulig (vet ikke), men for dere som ikke er helt med, så er det verdt å vite at påske er langt i fra samme dato hvert år, tror det varierer med opptil fem uker eller noe. Det er i hvert fall i påska..

varierer med opptil 5 uker ??

jeg tror du bør dokumentere den litt bedre, i det minste forklare nøyaktig hva du mener.

for hvis du tror det er 5 ukers forskjell på påsken i år og i fjor så tar du skammelig feil.

Lenke til kommentar

Det er fortsatt scener-billetter igjen trur jeg, men du får nok ikke dem, hvis du ikke kan bevise at du er en scener og ikke en gamer.

Men uansett, jeg havna i demoscene area i år også, whee! :)

gleder meg til 5 dager konstant musikk mekking.

Lenke til kommentar

jeg tror du bør dokumentere den litt bedre, i det minste forklare nøyaktig hva du mener.

for hvis du tror det er 5 ukers forskjell på påsken i år og i fjor så tar du skammelig feil.

Takk for at du gav beskjed. Jeg har ikke regnet på det, men det finnes visse kriterier for at Påska skal være da og da (husker dem ikke). Det var bare vår kjære KRL-lærer som nevnte at når påska var, kunne variere med opptil 5 uker fra år til år. Ofte er påske kanskje omtrent på samme datoer, mens andre 2 uker senere eller tidligere. Rett meg gjerne, så skal jeg rette min lærer. Og påske er det jeg kaller de dagene (7, 9?) med mange helligdager. De kommer vel alltid i riktig rekkefølge, uansett år.

Jeg kan ikke dokumentere det noe bedre enn det. :wink:

Lenke til kommentar

Gathering er nå til påska. Starter på onsdag og slutter på søndag... hvor jeg gleder meg :D skal dit sammen med fire kompiser. skal bli deilig.... Og til de som sier at man bør komme seg på fjellet og heller brekke en arm eller to enn å sitte inne i påsken. Ekte mannfolk bryr seg ikke m spinkle bruddskader, nå er det ordenlige livsstilssykdommer som gjelder 8)

Lenke til kommentar

[quote name="ThomasM

jeg tror du bør dokumentere den litt bedre' date=' i det minste forklare nøyaktig hva du mener.

for hvis du tror det er 5 ukers forskjell på påsken i år og i fjor så tar du skammelig feil.[/quote]

Hæ? påsken var jo i mars i fjord.... Aldri hørt "Påsken er jo sein i år"?

Ikke 5 uker mellom 2002 og 2003, men nesten 3 uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...