Turbo sindre Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Anbefal meg noen morsomme julefilmer jeg og mine søsken kan se på. (Trenger ikke være no barnevennlig no ) Endret 22. desember 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Så Bad Santa i går, den kan jeg anbefale. Er vel på et vis en julefilm? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 hjemme alene har vi nokk sett et par ganger for mye Men bad santa kan jeg foreslå Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Vi har nok av tråder om dette fra før av, men siden det er jul: Elf, The Muppets Christmas Carol, Scrooged, Polarekspressen, Miracle on 34th Street, The Grinch og Christmas Vacation. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Denne tråden stenges. Hvis man vil se julefilmer kan man få tips i følgende tråder: Dine beste julefilmer! (Aktiv diskusjon, bruk denne hvis noen ønsker å svare/diskutere) Tips til gode julekomediefilmer? Hva synes du er tidenes beste julefilm? Ha en ellers fornøyelig aften, håper dere fikk noe dere ønsket dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg