Gå til innhold

Ekstern Harddisk - ingen tilgang!

Lassi3

Anbefalte innlegg

Jeg fikk i dag min nye stasjonære pc, og skulle koble til den eksterne harddisken min for å flytte over noen filer osv. Fikk plutselig en melding om at "G:/ er ikke tilgjengelig." - "ingen tilgang"!

Jeg prøvde så å ta den på laptopen min, hvor akkurat det sammme skjedde. Harddisken har fungert helt fint i en lang tid, og jeg har masse stæsj der jeg virkelig trenger. Har googlet problemet, og funnet mange tips som i utgangspunktet burde fungert. Jeg har satt sånn at brukernavnet mitt har full tilgang og jeg har satt sånn at jeg er eier. Har egentlig gjort alt som er mulig.

Likevel får jeg den ikke til å fungere, og jeg begynner å bli dritt lei. Har noen et mirakeltips så jeg kan få brukt den eksterne igjen? Hadde vært fantastisk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det som er foreslått over ikke funker har du 2 alternativer:

1: sende den inn RMA, du mister da alt innholdet (og det tror jeg ikke du vil...).

2: ta disken ut av kabinettet og koble den til som intern disk, hvis selve harddisken fortsatt funker beholder du da alt innhold og har en intern disk som fungerer, og du kan kjøpe nytt eksternt kabinett hvis du vil. Men du mister garantien (tror jeg?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...