Quenyth Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times. This limit is reached. Noen som gidder å reupload'e? Jeg gjør det jeg. Hold ann 15 min EDIT: Her er det Takk ska du ha Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Leaκim fortjener modstatus for det her. Jeg er halvlei spillet allerede, men det var så ballefett å prøve igjen at han får min stemme! Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times. This limit is reached. To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information. shit.. endelig n[r spillet er ute p[ nett.. noen som gidder [ uploade igjen? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ja last opp på nytt, men kanskje på en annen side enn rapidshare som ikke har limits. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Leaκim fortjener modstatus for det her. Jeg er halvlei spillet allerede, men det var så ballefett å prøve igjen at han får min stemme! Haha :!: Har nok dessverre ikke søkt meg inn som mod, da men This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times. This limit is reached. To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information. shit.. endelig n[r spillet er ute p[ nett.. noen som gidder [ uploade igjen? Her er ny upload. Denne siden skryter av at vi kan laste ned "unlimited times" også Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Yey takk... fikk en error på installeringa.. skal prøve på en eldre PC senere Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kjører det på en flerkjerners, 4gigram, Vista spiltternyttskjermkort pc uten problemer, så du har nok et annet problem enn kompatibilitet evilfish, Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 har windows xp.. 1gig ram.. burde funke for dette spillet vell det funka hos de andre så hakke peiling hvorfor... Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 har windows xp.. 1gig ram.. burde funke for dette spillet vell det funka hos de andre så hakke peiling hvorfor... Jeg går utfra at du har prøvd å redownloade? Lenke til kommentar
O3K Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 At det funker på Vista, men ikke XP er....umulig! Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 yeye har prøvd å redownloade flere ganger med 2 forskjellige browsers.. tror det er denne PC'en siden jeg har hatt problemer med Norske spill før, siden fordi jeg har amerikans oppsett Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Arg, gidder noen å uploade det igjen? Bruk siden: http://www.4shared.com/ EDIT: Nå fikk jeg lastet det ned etter å ha laget en konto. Endret 11. mars 2009 av RunarL Lenke til kommentar
Gjest medlem-197195 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Taper alltid på det, jeg. Aldri skjønt meg på det, egentlig Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Dette spillet er genialt, husker fortsatt hvor digg det var å være forkjølet så man kunne sitte inne å spille vikingbyen på barneskolen. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hehe, får håpe ingen mods hopper innom denne tråden da ^^ Lenke til kommentar
Daisahn Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 får ikke installert spillet. HJELP ! ;( Lenke til kommentar
ginere Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Leaκim fortjener modstatus for det her. Jeg er halvlei spillet allerede, men det var så ballefett å prøve igjen at han får min stemme! Haha :!: Har nok dessverre ikke søkt meg inn som mod, da men This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times. This limit is reached. To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information. shit.. endelig n[r spillet er ute p[ nett.. noen som gidder [ uploade igjen? Her er ny upload. Denne siden skryter av at vi kan laste ned "unlimited times" også Kan du laste opp på nytt? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det spille her var THE SHIT før i tiden! Husker vi spilte det mye på barneskolen. Last opp et annet sted denne gangen kanskje? Linken funker ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå