Pow! Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hei! Spillet går ut på å drive en vikingby med å bestemme hvor mange folk som skal jobbe med hva, gjøre avgjørelser også videre... Elsket det spillet da jeg var liten. Noen som vet hvor man kan få tak i det? Har prøvd å lete selv uten hell. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Undersøkt om biblioteket i byen din har det? Ser at den er utgitt av Nasjonalt læremiddelsentral i 1998, og da tror jeg du skal kunne finne den på et bibliotek. Nettbibliotek: Tromsøskolen Freks, her har de den på cd på et bibliotek i Tromsø Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Da blir det første buss til Tromsø. Takk for svar, men det er en stor fordel om spillet er mulig å få tak i på nettet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Husker vikingbyen fra barneskolen, var ganske morro men også utrolig ensformig. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Skjønte alldri noe av det jeg Lenke til kommentar
sureup Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 haha var det den som hver vinter man kunne bestemme hvor mange gamlinger som skulle slaktes etc? Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Yessyess, sjekket du opp på ditt bibliotek? Kan være det også er på ditt nærmeste bibliotek at de har den inne. Det med Tromsø biblioteket, var bare et eksempel på hvor det kunne være. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 bump... var det noen som fant det? upload please... Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Var dette spillet gratis eller? Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Digga Vikingbyen sjæl! Stemmer det at man kunne hugge ned krøplingene før vinteren? Kan bare huske å måtte slakte riktig antall dyr, ellers ville du ikke ha nok til å avle opp neste års buskap. Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, også måtte du handle med andre vikinger eller no sånt. Hadde vært artig å spilt det igjen. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ha! Fant det i hylla! Et av tre spill i IBM Skolepakke fra Nasjonalt læremiddelsenter fra år 1999! Nå skal det spilles! Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 OMG upload!! Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg ble avsatt av byrådet etter to år... Det var morsomt å spille da! Spillet er faktisk fra 1997, de 12 årene har jammen gått fort. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, noen må laste opp det spillet. Kan ikke være på mange MB det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, noen må laste opp det spillet. Kan ikke være på mange MB det Enig. Da det ble gitt ut gratis på skoler og slik, klarer jeg ikke se for meg at det er galt å laste det opp. Lenke til kommentar
O3K Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hadde vært fett med en ISO som en kunne mounte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå