chokke Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Uten å avsløre for mye, det minnekortet, er svarlaternativene riktige? Det står oppgitt et tall som ikke ser ut til å passe på hjemmesidene til produsenten. AtW Det ene passer til en ganske nær kilde, så stoler på det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg vil vinne! Herreguuud, jeg vil vinne!!! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 NEI! FAEN! Jeg klarte å overse det siste spørsmålet. Må ha kommet borti en av knappene, og klarte dermed å svare. Mistenker at svaret har vært helt feil. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 NEI! FAEN! Jeg klarte å overse det siste spørsmålet. Må ha kommet borti en av knappene, og klarte dermed å svare. Mistenker at svaret har vært helt feil. Da må du ha tilfeldigvis ha kommet borti knappen to ganger, for etter første gang får du opp: Du har nå anledning til å se over svarene dine en siste gang. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ja, og da overså jeg den. Jeg har bare kommet borti den en gang, men oversett den to ganger. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Aetius Er det mulig i morra og få vite hvor mange som har svart på denne luken,sikkert noen tusen fler en normalt. Aetius er på juleferie på hytta uten nett, så det må i tilfelle være unge herr Faarlund som imøtekommer ønsket. Hvordan fikk han til å publisere artikkelen da? Og hvorfor er ikke du med han ? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Aetius Er det mulig i morra og få vite hvor mange som har svart på denne luken,sikkert noen tusen fler en normalt. Aetius er på juleferie på hytta uten nett, så det må i tilfelle være unge herr Faarlund som imøtekommer ønsket. Hvordan fikk han til å publisere artikkelen da? Og hvorfor er ikke du med han ? De kan tidsinstille når artiklene bel publisert, derfor de alltid greier å legge ut kl. 00:00 Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvordan fikk han til å publisere artikkelen da?Og hvorfor er ikke du med han ? Det Mokko sier. De har pinnekjøtt på julaften og jeg spiser ikke uller. Simple as that. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 De har pinnekjøtt på julaften og jeg spiser ikke uller. Simple as that. Klart gyldig grunn til fravær. Tom Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hva var det riktige svaret på hastigheten på minnekortet? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hva var det riktige svaret på hastigheten på minnekortet? Ifølge prisguiden så står det 20Mbyte/s Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Woho, gjettet riktig, hadde bare et par minutter før tiden var ute... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hva er rett på denne: Av Nikons fullformatkameraer er D700...? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Hva er rett på denne: Av Nikons fullformatkameraer er D700...? Nummer 2 i rekken? Står på wikipedia og tror det er nettavisen sin test av kameraet. D3 eller så var det D300 er ikke et fullkompaktskamera (må vel bruke FX-linse for og kalles det, mens D3 eller D300 bruker DX-linse)? Lurer på hva svaret til oppgaven med om D700 kan bruke DX-linse, svarte ja jeg . Linse = objektiv? Hvis nei burde jeg kanskje forandre teksten haha om jeg vinner så vil nok mange hobbyfotografer vri seg i håret . Endret 23. desember 2008 av chokke Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Etter å ha lett høyt og lavt kom jeg fram til ja på DX-linse jeg og. Noen som vet med sikkerhet hva svaret var? Lenke til kommentar
jonnablaze Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Når får vi vite hvem som vant? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ble ja på DX linse på meg også. Hva med dette: Hvilken snittkarakter fikk D700 i Akams test? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ble ja på DX linse på meg også. Hva med dette: Hvilken snittkarakter fikk D700 i Akams test? Kan bruke DX linser, men vil ikke utnytte hele sensoren. Snittkarakteren er ikke no problem å regne ut, legg sammen alle stjernene (altså som 4 eller 4,5) og del på antall karakterer. Noen som vet når vi får vite vinnerene? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Kan bruke DX linser, men vil ikke utnytte hele sensoren. Snittkarakteren er ikke no problem å regne ut, legg sammen alle stjernene (altså som 4 eller 4,5) og del på antall karakterer. Altså ja? Eller ja, men kun med manuellfokus? Snittet ble vel 4.3 om jeg husker rett. Summere opp og dele på antall karakterer er noe alle burde klare, ihvertfall om de fortjener kameraet . Kameraet er nummer 2 i rekken, right? Endret 24. desember 2008 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg