von-schnellfahrer Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Aldri vunnet noe som helst ever..... Skal dette bli dagen uansett, må jeg få takke japanphoto + akam, for den spenningen jeg kommer til å ha alle de nest 24 lange timene PS! Sier ikke nei takk til en liten trøstepremie heller Dersom premiene er proposjonale snakker vi Nikon D60 til den heldige taper Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Husk at Nikon fra JP er EU-modeller. Ikkeno' å spare på det vet dere folkens. Syns ikke dere bør sende inn svar - kjipt å vinne sekunda vare. Boikott hele greia sier nå jeg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Satan ta spørsmål nummer to. Santa ta med premien til meg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Syk syk premie:D:D Gamer.no og akam.no har slått på tromma idag, lurer på hva som kommer imorgen! Synd hardware.no ikke følger opp like bra! Kanskje de kommer sterkere tilbake imorgen? Lykke til da alle sammen, denne her blir det vel en lykkelig person som vinner ! Gratulerer på forskudd person X Takker, og bukker, veldig hyggelig med gratulasjoner og greier Btw, hva skjedde med "Vinner-tråden" for forrige uke? Skulle ikke den komme opp i dag? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Herre min hatt. Denne skal selges dyrt hvis jeg vinner. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Aldri vunnet noe som helst ever..... Skal dette bli dagen Samme her, får håpe at en av oss vinner Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Det ender nok opp hos en jævla datanerd som skal oppgradere sin Ixus med en slr, skal du se. (Sorry, men det måtte nesten sies, i og med at det er slik det ender. Vi er nok for få her på forumet, og halvparten er diskvalifisert fordi de jobber i en JP-filial...). Edit: Og da sier jeg god natt. Endret 23. desember 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Lille julaften, og alle hjerter gleder seg, for i dag har vi en ekstra flott premie som kan bli din!Les mer Ja, det var enda en flott premie...litt tvetydig ett av spørsmålene, når det gjelder pris...om man skal velge laveste pris eller gjennomsnittspris, blir liksom ikke 100% rett svar her. Jeg valgte laveste pris, man prøver jo som oftest å gå for den RandiA Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Husk at Nikon fra JP er EU-modeller. Ikkeno' å spare på det vet dere folkens. Syns ikke dere bør sende inn svar - kjipt å vinne sekunda vare. Boikott hele greia sier nå jeg. Og føler dere ikke for og boikotte så tenk på dette da. Dette er premien på luke 23,så premine i luke 24 må jo være et Canon 5D mark II skulle jeg tro da. Hvis du/dere er så uheldig og vinne D700 er jo sjansen forsvinnende liten for også vinne luke 24,så er dere lure så ikke legg inn noen svar på luke 23. Brukte litt tid på denne ja,måtte være sikker på og svare riktig. Endret 23. desember 2008 av Nautica Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 HOT DAMN! JP slår til igjen. Jeg har siklet på D700 lenge, men lommeboken har ikke vært enig med hjertet, så jeg kunne gjerne tenkt meg denne premien ja. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 @ -drugiS-: Du kan få selge den til meg BILLIG hvis du vinner. Men uansett da, så håper jeg at det er jeg som stikker av med kameraet! Da skal det ihvertfall brukes Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Arg, mulig jeg må vurdere å slutte å skrive for Akam - så jeg også kan delta i konkurransen igjen! Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Oi. Om jeg vinner dette, så er det Skjebnen som gjør meg til Nikonianer.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Bra dere liker premien, men ro ned forventningene for julaften en smule. Premien da er fin, men ikke SÅ fin som denne. JP hadde fått julaften om de ønsket, for å si det slik. For øvrig god jul til alle sammen! Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Om jeg vinner -skal jeg bruke det til å ta bilde av Canon'ene mine på blå fløyel, slik at alle kan se hvor fine dé er. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Nå begynner vi å snakke premie her ja... (som om det ikke var fine nok fra før) Så det er ingen vits å svare folkens, for siden ikke jeg har vunnet hittil er det min tur nå Edit: preimen i morra er nok d60, 450d, eller noe i den duren, kanskje til og med oppe i d90,50d klassen, mine 2 øre. Endret 23. desember 2008 av Ageurk Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Bra premie idag ja. Kanskje Canon 5D MKII i morgen? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Kanskje Canon 5D MKII i morgen? Det er jo ikke umulig mtp. hva Aetius skrev tidligere: [...]men ro ned forventningene for julaften en smule. Premien da er fin, men ikke SÅ fin som denne. Passer bra det... Endret 23. desember 2008 av Anew Lenke til kommentar
M.H Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Tja, hadde vært greit med en slik sak. Kunne brukt den til å slå inn løse spiker med om ikke annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg